Hvis dere vant 50 mill!

Qualitas

Forumet er livet
VIP
Hva er det første dere ville kjøpt??

Første jeg hadde gjort var å betale skattesmellen og gjelda mi..
Så hadde jeg kjøpt meg ett hus og en ny bil

hus, både til oss og til foreldrene mine :)

Småbruk med stort hvitt hus på minst 250 kvm, låve som jeg kunne innredet til kennel/omplassering for hunder og fotostudio, og et lite gjestehus.

2 biler og en eiendom med sjøen, forså å tegne drømmehuset.

Kjøpt huset her http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=23357216
betalt ned gjelda vår, og mamma sin, og svigersene sin + søstrene til samboeren (er i grunn ikke så mye det da). Spandert på tur til en eksotisk plass med gjengen, og så hadde jeg nok skulle fått i nye biler og så fått hjelp til å spre formuen ut på månedlige utbetalinger til konto slik at vi ikke hadde tatt helt av.

Brukt de pengene som er nødvendig på å bli frisk igjen da jeg er 100% sykemeldt nå og utredningen går drittregt!

Skulle absolutt latt en viss prosent av rentene gå til kreftforskning når jeg tenker meg om, og fortsatt å gitt til de jeg allerede gir til, bare litt mer seff.

Jeg ville pussa opp huset!
Samtidig som det ble pusset opp ville jeg reist på ferie :)

Har flere ting! jeg ville tatt lappen på stor henger, kjøpt meg en bil som kunne dratt stor henger også ville jeg kjøpt meg hestehenger :)

umiddelbart ville jeg vel bestilt en bil til gubben... og så tatt en passelig shoppingtur før fornuften kicka inn og begynte å betale gjeld og sånn...

stikki rett til banken og betalt ned huslånet, andre banken og betalt ned billånet, og dratt for å bytte inn bilen til en toyota avensis 2012-modellen ;)
Og hadde nok betalt ned lånet til mamma, pappa og svigerfar tenker jeg :) 
Og såå hadde jeg bestikka de som har kjøpt huset som besteforeldrene mine bygde til å selge huset til meg, uansett pris :)

Betalt all gjeld, pusset opp leiligheten vår,kjøpt minst en ny bil, sikret at svigerfar får et komfortabelt liv resten av sine dager, bygd drømmehuset og tatt med bestevenninna og familien på verdens heftigste ferie. =)

Kjøpt hus og ny bil. Eier leilighet nå og kjører rundt i en 13 år gammel bil :p

Aller første jeg ville gjort? Satt bilen min på verksted, fikset den opp og solgt den. Og så kjøpt meg ny bil, he he!! :) 
Så hadde jeg brukt penger på oppussing i huset. 

Det er så fjern tanke at jeg aner ikke hva jeg skulle brukt så mye penger til :/ 

Oppdrag Nemo skrev:
Småbruk med stort hvitt hus på minst 250 kvm, låve som jeg kunne innredet til kennel/omplassering for hunder og fotostudio, og et lite gjestehus.

Dette hadde jeg gjort også!
Brukt masse penger på å hjulpet dyr! Katter og hunder og første omgang!

Jeg hadde kjøpt meg drømmehuset som er et lite småbruk, med god plass til å ha hester og leita opp den gamle hesten min og kjøpt den tilbake. Så tatt lappen og kjøpt meg bil.

Og for ikke å snakke om at jeg skulle tatt med småen og bestevenninna + hennes sønn og bodd i bosnia et år føre småen skulle begynt på skolen.

Så hadde jeg nok kjøpt hus til pappa akkurat der han ville bodd.

Mange ting jeg ville ha gjort, men en ting er sikkert jeg skulle fortsatt jobba bare ikke 100% nå mens småen er liten men heller fokusert på å ta mere utdannelse.

Det første jeg ville ha kjøpt var tomt.
Og så ville jeg har bygd stor enebolig nøyaktig slik jeg vil ha den...

Aller først ville jeg bestilt meg ny mobil før jeg dro ut og fant ny bil til samboeren min:-)

FancyPants skrev:
Tur til Australia for å besøke kjæresten min!
Så; Ny bil og leilighet:)

Er du sammen med han dusten enda? 

Jeg ville ha kjøpt en deilig og lang sydentur, tatt med mamma og svigermor, og så ville jeg ha hyret inn noen til å rehabilitere ferdig huset vårt til vi kom hjem. *sukk*

Da hadde jeg kjøpt meg en hvit fet Audi!! Så hadde jeg ringt byggefirma og fått opp en garasje+ bygd på huset, slik at barna hadde fått større soverom med walk in closet:)) ja, også hadde jeg nytt livet og tatt en lang ferie med barna:-D

Back
Topp