hvis dere skulle kjøpt dere ny

• Trådstarter Trådstarter *BV addict*
  • Opprettet Opprettet
B

*BV addict*

Guest
telefon- hvem hadde dere valgt'????[:D]

min tok kvelden i går[&:]

har kun hatt sony eriksin før og veldig glad i de tlf, men sikkert andre som er vel så bra uten at jeg vet det[:)]
har sony noen tuch telefon noe alla iphone eller hcd??

MItt hjerte tilhører Sony Ericsson..[:)]
C902 har jeg,den er knall !!
Dritbra kamera også[:)]

Kjøpte ny for et par uker siden, kjøpte Samsung S8000 Jet!

iphone 

iphone, når man er blitt vant til den er det helt utenkelig å klare seg uten!!

Nettopp kjøpt meg sony ericsson w995 og er fornøyd med den altså.. Hadde det vært bedre kamera på iphone hadde jeg valgt den. Men så lenge den skal ha så crappy kamere, og at bilder er viktig for meg, så blir det ikke den.

ORIGINAL: Labambie

Nettopp kjøpt meg sony ericsson w995 og er fornøyd med den altså.. Hadde det vært bedre kamera på iphone hadde jeg valgt den. Men så lenge den skal ha så crappy kamere, og at bilder er viktig for meg, så blir det ikke den.

bildene er viktig for meg, tar mange bilder.

Sony Ericsson w995

- Bestilte meg denne her om dagen. Gleder meg til den kommer[:)]
Den skal vist være ganske så bra. 8mpx kamera! Tar mye bilder, så det er et must at det blir brae bilder![:)] Godt minne var det på den også.

ORIGINAL: mammanina88

Sony Ericsson w995

Den skal vist være ganske så bra. 8mpx kamera! Tar mye bilder, så det er et must at det blir brae bilder![:)] Godt minne var det på den også.

søstera mi har en ny slik hun skal selge men jeg vet ikke om jeg vil ha tuch eller ikke.
virker som det er det nye og populære som alle skal ha?!

Jeg venter på min Blackberry

ORIGINAL: **Flying Snowflake**

Sony Ericsson w995

denne fikk jeg for ca 3uker siden. kjempe flotte bilder[:)][:)]

Så bra!![:)][:)] Nå gleder meg meg enda mere til å få den[8D]

ORIGINAL: *LykkeligeMamma*

Sony Ericsson w995

søstera mi har en ny slik hun skal selge men jeg vet ikke om jeg vil ha tuch eller ikke.
virker som det er det nye og populære som alle skal ha?!

Touch blir fort ødelagt har jeg hørt.. Har mange venninner som har kjøpt seg touch.. Men den har klikka etter ei stund. Men det gjelder så klart ikke alle da[:)]

Back
Topp