Hvis dere sender

nøttelitenitreet

Fjompenisse
Tilgangsansvarlig
VIP
August 2018
Sommerfuglene
Hvis dere sender samboeren deres i butikken, pleier de å huske alt?

Og, pleier dere selv å huske alt? ;)

Her et vi faktisk like ille på det. :p jeg klarer til og med å glemme ting når jeg har med handleliste.
BVforum via HTC

Vi greier å få hjem alt om vi har liste, men til mannen må den være veldig detaljert.. Hvis ikke ringer han og spør hva slags type, eller hva er det? Tidligere i uka skulle han kjøpe ansiktsservietter, men han visste ikke hva det var, så da fikk jeg våtservietter.. Prøvde å forklare at hele poenget var at de skulle være tørre, så da mente han jeg kunne bruke dopapir i stedet:-P Fikk ansiktsservietter dagen etter da;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Han husker ingenting hvis han skal huske på det i hodet, så hvis jeg sender sambo i butikken må jeg skrive handlelista på sms til han. Handlelapper glemmer han nemlig å ta med seg :D

Hihi, her trengs detaljerte lister til mannen, og selv må jeg også ha huskeliste nå med gullfiskhjernen...

Vi handler som regel sammen, handler vi alene er det som regel sånn "stikk innom butikken og kjøp en bestemt ting som vi mangler"... Men har funnet ut at det lønner seg med handleliste når vi handler sammen ja, hvis ikke kommer vi hjem med mye vi ikke trenger og mangler en del av det vi skulle ha :P

Mannen går aldri på butikken uten liste, men han prøver stort sett å storhandle, så vi planlegger sammen. Problemet er hvis han allerede er gått, og jeg oppdager noe som mangler på lista. Hvis jeg ringer klarer han garantert å glemme det likevel, og hvis jeg sender sms ser han den ikke før han kommer hjem. Så da må jeg ringe og si at jeg har sendt sms.. ;)

Back
Topp