Hvis dere blei gravide nå

*Frk.Mamma

Gift med forumet
hva ville dere gjort da?? beholdt abort elelr hva??

jeg ville tatt abort da viikke skal ha flere barn og kroppen min hadde ALDRI klart et svangerskap til.

Hadde DÆNGT hode i en vegg og lurt på HVORDAN I HULESTE det kunne skje!

Hadde ikke tatt abort, jeg ønsker meg et barn til.. om LENGE!

Og derfor jenter, så har jeg ikke sex... Og jeg er stolt av det[8D]

Jeg synes det er helt feil å ta abort fordi det kanskje ikke passer nå eller man ikke vil ha flere barn! Gravid = barn her i huset! Uansett.
Men passer med ny graviditet gjør det på ingen måte! Men må ha sex for å bli gravid har jeg hørt, så føler meg rimelig trygg;-)

Hadde absolutt beholdt...her i huset er det ingen lett jobb å bli gravid, så hvis jeg skulle bli gravid på den naturlige måten så hadde det vært hjertelig velkommen selv om det jeg absolutt ikke vil bli gravid nå.

ORIGINAL: IngiManathingi

Jeg synes det er helt feil å ta abort fordi det kanskje ikke passer nå eller man ikke vil ha flere barn! Gravid = barn her i huset! Uansett.
Men passer med ny graviditet gjør det på ingen måte! Men må ha sex for å bli gravid har jeg hørt, så føler meg rimelig trygg;-)

haha ja det er sant [8D] her passer det ikke men uansett så hadde ikke kroppen min klart det. fikk beskjed av legen at jeg ikke kan få flere barn pga da vill kroppen min kolapse, så her blri det ikke fler uansett hva som hadde skjedd, men nå skaldet sies at jeg bruker godt med prevangsjon p ring og kondom haha her skal jeg ikke bli gravod igjen [8D]

siiiign[:D]

Helt klart beholdt det! (men spiral er inne så liten sjanse for det)

Beholdt, er rimelig bra imot abort!!

Sex = en sjans for å bli gravid og da bør man ta konsekvensene!

hadde aldri tatt abort! Er veldig imot det! Selv om jeg hadde blitt gravid med spiral! :) Hadde ikke passet så greit akkurat nå, men hadde beholdt det ja!

Jeg vet ikke hva jeg hadde gjort[&:] Vil bare ha et barn jeg.

Beholdt!!

hadde blitt utrolig redd.... for kroppen min tåler så dårlig å gå gravid. var 4t søvn de siste mnd og krykker pga bekkenløsning, 7 hull i tennene pga ekstrem svangerskapskvalme sånn for å nevne noe. nå klarer jeg ikke å bøye meg over lekegrinda uten smerter engang så i morgen starter opptreningen av kroppen igjen. Blir et mareritt for jeg er så svak, men det må gjøres.

så hadde jeg blitt gravid hadde jeg grått, blitt deprimert sikkert, men jeg hadde beholdt for jeg klarer ikke tanken på å ta abort... så håper virkelig ikke jeg blir gravid igjen!

Hadde aldri tatt abort! Men har ikke tenkt å få flere før om noen år [8D]
Tror jeg hadde fått litt sjokk om jeg hadde blitt gravid nå, men hadde nok vendt meg til det etterhvert [:)]

ORIGINAL: *sue

ORIGINAL: *Frk.Mamma

haha ja det er sant [8D] her passer det ikke men uansett så hadde ikke kroppen min klart det. fikk beskjed av legen at jeg ikke kan få flere barn pga da vill kroppen min kolapse, så her blri det ikke fler uansett hva som hadde skjedd, men nå skaldet sies at jeg bruker godt med prevangsjon p ring og kondom haha her skal jeg ikke bli gravod igjen [8D]

hvorfor steriliserer du deg ikke?[:)]

sparer opp til det men det er så sinnsykt dyrt og man får jo ikke noe dekkt helelr, men holder på å spare opp for å si det sånn

For å si det slik, kroppen min hadde TATT NATTAEN, om jeg ble gravid nå.. Her må jeg virkelig komme ovenpå igjen[&:]

hvorfor steriliserer du deg ikke?[:)]

sparer opp til det men det er så sinnsykt dyrt og man får jo ikke noe dekkt helelr, men holder på å spare opp for å si det sånn

hvor mye er det for det?:)

er ikke sikker men har hørt rundt 6-10.000 et sted

Tørr ikke helt tenke den tanken en gang:p Slet mye psykisk på slutten av svangerskapet så tror ikke helt jeg hadde takla å være gravid helt enda... Før hadde jeg nok sagt at "jammen da tar jeg bare abort", men etter å ha fått barn så tror jeg nok ikke jeg hadde klart det! Men nå er jeg veldig flink med å huske pilla mi og det er lite sengeaktivitet her i gården, så tror nok ikke det skjer med det første: -p

hadde beholdt d, uten tvil [:D]
har lyst på 2 tette, kanskje ikke sååå tette, hehe...men d hadde vært hjertelig velkommen [:D]

Back
Topp