Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
StemmerDu kribler av nysgjerrighet og kan egentlig ikke vente med å få vite kjønn? [emoji13]
Haha liten tiss neida! Ja d kan nok skje at de ser feil den veien også.Eller en gutt som gjemt tissen mellom bena... vi har et vennepar som fikk vite jente på OUL, men ut kom en gutt!
Ok. Ja har hørt at de ofte er mer sikre med gutt.. Det er spennende daDet er i hvert fall vanskeligere med jenter enn gutter... jenta mi nekta å vise seg frem hele svangerskapet og jeg hadde flere ul etter oul.
Hihi sjenert allerede før fødselMen nå er vel ul maskinene mye mer fancy og bedre også. Problemet er jo om de knipe beina sammen hehe
Ja jeg er veldig spent! En annen lege også , så d kan jo ha noe å siKanskje ungen bare er litt sjenert
Jeg vet ikke noe om det er større sjans for at det er det ene eller det andre, men blir spennende å se om du får vite neste gang
Oj, det er lenge å smøre seg m tålmodighet det! men bra at de ikke sier noe om de er usikre da.Lille gutten min viste seg ikke frem før vi var på 3D ultralyd i uke 28. Da hadde jeg vært på ultralyd 13+3 og da var jordmora relativt sikker på gutt, men da jeg var på OUL i uke 19+6 så var de veldig i tvil om det var gutt eller jente og anbefalte meg ikke å kjøpe det ene eller andre [emoji28] han lå med ryggen mot oss i uke 13 og i uke 19 så lå han med beina i kryss[emoji28]
Men vi fikk til slutt vite det i uke 28 [emoji1405][emoji170]
Du klarte å se det selv ja har tittet og tittet tidligere, men syns d er så vanskelig å se på dem skjermen jeg .Det er problemet med «bestemmelse ved fravær av». Om de ser penis og baller er det liten sannsynlighet for at det et jente. Kan de ikke se noe tydelig er det større sannsynlighet for at det er en jente, men fortsatt mulig at det er en gutt.
Jeg spurte under hver eneste ul forrige gang, og det var først helt på slutten jeg virkelig ble overbevist. Opp på skjermen da fikk jeg se «hele stasen». Definitivt en jente. Det var ikke bare fravær av penis og baller, det var i aller høyeste grad tilstedeværelse av kvinnelig anatomi
Oj, det er lenge å smøre seg m tålmodighet det! men bra at de ikke sier noe om de er usikre da.
Hva har du følelsen av denne gangen da?
Eller en sjenert gutt Min første nekta å vise seg skikkelig frem før ul to dager før han var født Hadde en god del ultralyder