Hvis de sier på ul at...

Knerten3

Glad i forumet
Det er vanskelig å se kjønn... kan det være jente da tro hun ville ikke si noe i uke 12, så er så spent nå som jeg er 13+5.

Du kribler av nysgjerrighet og kan egentlig ikke vente med å få vite kjønn? [emoji13]

Eller en gutt som gjemt tissen mellom bena... vi har et vennepar som fikk vite jente på OUL, men ut kom en gutt!

Det er i hvert fall vanskeligere med jenter enn gutter... jenta mi nekta å vise seg frem hele svangerskapet og jeg hadde flere ul etter oul.

Men nå er vel ul maskinene mye mer fancy og bedre også. Problemet er jo om de knipe beina sammen hehe

Kanskje ungen bare er litt sjenert :angelic:
Jeg vet ikke noe om det er større sjans for at det er det ene eller det andre, men blir spennende å se om du får vite neste gang :)

Det er problemet med «bestemmelse ved fravær av». Om de ser penis og baller er det liten sannsynlighet for at det et jente. Kan de ikke se noe tydelig er det større sannsynlighet for at det er en jente, men fortsatt mulig at det er en gutt.
Jeg spurte under hver eneste ul forrige gang, og det var først helt på slutten jeg virkelig ble overbevist. Opp på skjermen da fikk jeg se «hele stasen». Definitivt en jente. Det var ikke bare fravær av penis og baller, det var i aller høyeste grad tilstedeværelse av kvinnelig anatomi :laughing002

Lille gutten min viste seg ikke frem før vi var på 3D ultralyd i uke 28. Da hadde jeg vært på ultralyd 13+3 og da var jordmora relativt sikker på gutt, men da jeg var på OUL i uke 19+6 så var de veldig i tvil om det var gutt eller jente og anbefalte meg ikke å kjøpe det ene eller andre [emoji28] han lå med ryggen mot oss i uke 13 og i uke 19 så lå han med beina i kryss[emoji28]
Men vi fikk til slutt vite det i uke 28 [emoji1405][emoji170]

Lille gutten min viste seg ikke frem før vi var på 3D ultralyd i uke 28. Da hadde jeg vært på ultralyd 13+3 og da var jordmora relativt sikker på gutt, men da jeg var på OUL i uke 19+6 så var de veldig i tvil om det var gutt eller jente og anbefalte meg ikke å kjøpe det ene eller andre [emoji28] han lå med ryggen mot oss i uke 13 og i uke 19 så lå han med beina i kryss[emoji28]
Men vi fikk til slutt vite det i uke 28 [emoji1405][emoji170]
Oj, det er lenge å smøre seg m tålmodighet det! :-) men bra at de ikke sier noe om de er usikre da.
Hva har du følelsen av denne gangen da?

Det er problemet med «bestemmelse ved fravær av». Om de ser penis og baller er det liten sannsynlighet for at det et jente. Kan de ikke se noe tydelig er det større sannsynlighet for at det er en jente, men fortsatt mulig at det er en gutt.
Jeg spurte under hver eneste ul forrige gang, og det var først helt på slutten jeg virkelig ble overbevist. Opp på skjermen da fikk jeg se «hele stasen». Definitivt en jente. Det var ikke bare fravær av penis og baller, det var i aller høyeste grad tilstedeværelse av kvinnelig anatomi :laughing002
Du klarte å se det selv ja :-) har tittet og tittet tidligere, men syns d er så vanskelig å se på dem skjermen jeg .
Blir spennende om de klarer å se det denne gangen da.
Har du noen følelse av hva d er?

Er det ikke spennende vel? *terge litt*
Finnes jo faktisk de som ikke får noe klart svar i det heletatt før ungen er født. Men får håpe du ser det snart altså! Kjedelig å ikke vite om man skal strikke blått eller rosa :P

Uke 12 er for tidlig for å si kjønn, da kjønnsorganene på jenter og gutter er veldig like på det stadiet. I noen tilfeller kan det være tydelig, men det mest vanlige er at det er umulig å se, så du bør ikke tippe utifra at dere ikke kunne se kjønnet. ;)

Oj, det er lenge å smøre seg m tålmodighet det! :-) men bra at de ikke sier noe om de er usikre da.
Hva har du følelsen av denne gangen da?

Vi har enda ikke fått lille gutten, er i uke 31 snart [emoji2][emoji170] skal ha i januar [emoji5] hadde ikke på følelsen hverken gutt eller jente, men samboer hadde på følelsen at det var gutt hele tiden [emoji28]

Eller en sjenert gutt ;) Min første nekta å vise seg skikkelig frem før ul to dager før han var født :) Hadde en god del ultralyder :)

Eller en sjenert gutt ;) Min første nekta å vise seg skikkelig frem før ul to dager før han var født :) Hadde en god del ultralyder :)

Min var ikke absolutt ikke sjenert, har et UL-bilde av bare stasen tatt nedenfra. Så var sikre på at det var gutt den gangen for å si det sånn [emoji28] Spent på om denne er like ivrig på å vise seg frem [emoji4]

Back
Topp