Hvis barnet reagerer på en type mat..

fruluna

Forumet er livet
..kommer reaksjonen med en gang da som oftest? Eller noen timer etter at det har spist det? Eller hva er mest vanlig? [&:]

Sliter litt med noe utslett her jeg ikke skjønner hvor kommer fra, eller hva det er hun reagerer på.. [&o]

Fikk noe error dritt istad jeg også.. [:'(]

Nei altså, hun har vært så rød i huden under haka i snart 4 mnd vel.. Vært hos lege to ganger, men han mente at det bare var for at hun siklet og at det ble vått.

Men det blir verre og verre. Hun klør og klør og begynner å blø, siden hun klør så fælt. Nå har det spredt seg ned til øverst på bringa også..
Og selv om hun skal ha alt i munnen og det blir en del sikling, passer jeg veldig på å holde henne tørr..

På fredag kuttet jeg ut all mat med tomat i, sitrusfrukter og yoghurt med bær. Og ble faktisk mye mye bedre.

Men istad skulle hun få middag, og etter 4 skjeer bare blussa det opp igjen. Ble knallrød på 2 sekunder, og begynte å klø som en gal.
Middagen bestod av lammekjøtt, gulrøtter, kålrot og persille. Skjønner ikke hva hun kan ha reagert på der.. [&:]

ORIGINAL: Melody

Det er ikke en soppinfeksjon i huden pga varme, fukt og sikkel? Det kan bli ganske irritert dersom det ikke blir behandlet med f eks Canesten.

Jeg vet ikke [&o] Er skikkelig fortvilet for hun plages jo så fælt stakkars [:(]
Og det blir faktisk mye bedre når vi er ute i frisk luft...

Har sikkert kjøpt 10 forskjellige apotek kremer uten at det har hjulpet. Skal jeg prøve canesten da kanskje?

Ja jeg skal jammen kjøpe Canesten og prøve det. Ikke falt meg inn at det kunne være sopp.. Ble plutselig så opptatt her om dagen at hun sikkert var allergisk mot noe jeg da..[8|]

Tusen takk for svar!!!

Back
Topp