• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

hvis barnet ditt er

nu amme ikke æ længer, men da æ amma..JA!

Æ amma guten til han var 2,5 år (han er nå 6), hvis æ ikke husker feil så amma jeg han kun morgen og kveld etter han var fylt året. Imellom der fikk han drikke på flaske/kopp.
Amma aldri når jeg var borte etter han fylte året.

No amma eg ikkje, men hadde eg amma ved 14 mnd, så ja da hadde eg gjort åpenlyst.
14 mnd e no ikkje gammalt vel?![8|]

Ei på toget ammet unget sin på nesten 2,mens vi satt å snakka..
jeg ser ikke noe galt i det[:)]

Jeg vet ikke om jeg hadde gjort det,for her ville hun ikke ha mer pupp når hun var 4-5mnd

nei, synes det er æsj.... altfor store da etter min mening....

Min gutt er snart 14mnd (den 24 januar) og jeg ammer han der jeg er om han vil ha ja[:)]

jeg og han skal reise med fly (for første gang) på lørdag,og jeg blir å amme han i flyet om han  blir urolig. så får de andre bare se bort om de synes det er ekkelt[:)]

Er de ikke for store til å få pupp når man er 14mnder??
Synest egentlig det er litt ekkelt jeg da....

Ammer hvis vi er lenge på besøk til noen ja. Nå ammer han ikke like ofte som tidligere, så det er sjelden jeg ammer på korte besøk. Det spørs vel mye på hva slags omgangskrets du har. Jeg har venninner som ammer større barn enn det når de er på besøk til meg.[:)] Ammer selvfølgelig også når vi tar fly og tog.

Back
Topp