Hvis barna spiser penger...?

©Smartass

Forumet er livet
Hva gjør man da..?

Hvis det er en tier for eksempel.. sånn rent hypotetisk...

Ok, ikke hypotetisk..

2åringen har spist en tier. Google sier at det er greit.

Så da er det bare å la naturen gå sin gang..?

Spørs hvor blakk du er... 

Hvis du vil ha den tilbake igjen så får du følge med når han går for å bommelom ;) jeg tror ikke det er noe farlig altså :)

*Meya* skrev:

Skulle jo i butikken nå, men får vel bare droppe det da.. Når påsketieren vår forsvant.

Legokloss skrev:
Hvis du vil ha den tilbake igjen så får du følge med når han går for å bommelom ;) jeg tror ikke det er noe farlig altså :)

Haha, tror jeg klarer meg. Men.. da er det ikke noe mer å tenke på da? :)

Du får en unge som driter penger....

Har du ikke sett Emil i Lønneberget? Spuste ikke han penger da?

hissigproppen skrev:
Du får en unge som driter penger....

Har du ikke sett Emil i Lønneberget? Spuste ikke han penger da?

Joda, tenkte på det også. Men så tenkte jeg også at en tier er en del større enn en 5-øre..

Hunden min spiste en tier og den kom ut ca 2-3 dager etterpå.

Det fikser naturen :)

Som legen i Emil i Lønneberget sa - gi barnet hvetebakst og kose seg med det, så kommer nok pengen i retur, hehe!

Ta vare på avføringa og begrav den i hagen, så vokser det pengetre i hagen din. 

Lykke til med eh... dritten. 

kanskje det kommer ut som veksel..

Så lenge det har gått i det rette røret, så er det ikke farlig, men følg med at den kommer ut igjen. Mellomste vår svelte en liten kule en gang. Var rett før vi skulle på ferie selvsagt. Den kom med ett smell på en kinesiskresturang i Stavanger.... Smalt så det jallet på hele toalettet. Leste om en gutt so hadde svelt en magnetkule, og der tæret det hull på tarmen hans. Vet ikke om det var fordi det var en magnet som var grunnen. Husker mamma ringte meg etter å ha lest det, og var rimelig stressa. Selv om jeg sa til henne flere ganger at kulen var kom ut. 

©Smartass skrev:

*Meya* skrev:

Skulle jo i butikken nå, men får vel bare droppe det da.. Når påsketieren vår forsvant.

Seriøst, har dere så dårlig råd.. Dere burde lære dere å spare bedre når dere ikke kan dra i butikken hvis dere mister en 10er

mortil2barn skrev:

©Smartass skrev:

*Meya* skrev:

Seriøst, har dere så dårlig råd.. Dere burde lære dere å spare bedre når dere ikke kan dra i butikken hvis dere mister en 10er

Ja, nå sparte vi jo en tier da..

Tøsa! skrev:
Haha, hvem vil ikke ha en kid som driter penger?

mortil2barn skrev:

Kom oss i butikken likevel.
1åringen hadde to femmere i nesa!

Fra spøk til alvor bare for et øyeblikk :) Det er viktig å følge med på at den kommer ut igjen. I tilfelle den skulle sette seg i blindtarmen, f.eks. Jeg svelget, da jeg var liten, en av de gamle 5-kroningene. Var rimelig bra stolt da den kom ut igjen ;)

Ok. Han bruker bleier enda, så da skal det vel være greit å følge med. Pirke litt

Back
Topp