Hvis babyen fryser om natten?

hissigproppen

Forumet er livet
Sier de fra da?
Sutrer og klager liksom?

Og hvordan vet man hva som er pysj? (jeg har arvet veldig mye klær)
og må det ha føtter?

Jeg renger med at de gir beskjed ja.

Enig i at det ikke er så lett å se forskjell på hva som er pysj og hva som er sparkedrakt. Pysjene er ofte litt tynnere enn sparkedrakter. Og om det er noen såvende bjørner (etc), måner eller stjerner på, er det nok pysj[:D][:D] de trenger ikke ha fot. Om ikke, så tar du på ett par sokker

Jeg har aldri opplevd at han har fryst om natta (jeg har oppe vinduet om natta)
men han ligger på skinn, også har han ei god og varm dyne..

Men han sier ifra hvis han ikke er fornøyd med noe.. Først sutrer og klager han, også begynner han å hyyyyle hvis ikke jeg skjønner hva det er... [:D]

Pysjene må ikke ha føtter, da kan du bare ha på sokker.. [:)]
Hmm, jeg vet ikke det med forskjellen på pysj og sparkedress hvis ikke jeg selv har kjøpt det, men tror det er forskjellig stoff kanskje? [8D]

ORIGINAL: Lois Lane

Jeg renger med at de gir beskjed ja.

Enig i at det ikke er så lett å se forskjell på hva som er pysj og hva som er sparkedrakt. Pysjene er ofte litt tynnere enn sparkedrakter. Og om det er noen såvende bjørner (etc), måner eller stjerner på, er det nok pysj[:D][:D] de trenger ikke ha fot. Om ikke, så tar du på ett par sokker

Jeg er morsemne deluxe skjønner du [;)]

Men da skal jeg se gjennom og se etter sovende dyr, he he...

og slenge på sokker, hvis jeg ikke finner noen med føtter...

tja...kan vel bli urolig om den svetter/fryser tror jeg?

Men det beste er jo å sjekke litt innimellom da![:)]

Tja, de gir nå beskjed etterhvert, men har funnet barna temmelig kalde ja. Snuppa sover på saueskinnet sitt, så ho holder som oftest godt på varmen uansett. [:)] Blir ho for varm derimot, DA får jeg høre det! [:D]

Hm... Hva som er pysjer ja. Ikke godt og si, men pleier jo og være litt tynne, hele bomullsdresser til de helt små. De som ikke har føtter bruker jeg sokker til. [;)] Men kan jo hande du får en liten en som er varm på beina. Liker personlig best de med føtter på da, de sklir ikke opp osv.

ORIGINAL: svimsa

hehehe [:D]  sorry snuppa! [;)]  Men OM du skulle være så uheldig å legge barnet i noe som ikke ER en pysj, så tror jeg det skal gå bra altså! [8D]

(Burde være snill, siden jeg får godt igjen om noen mnd. men.. [&:][8D][:-])

Du vet du får igjen med renter [8D]

ORIGINAL: hissigproppen FLODE

hehehe [:D]  sorry snuppa! [;)]  Men OM du skulle være så uheldig å legge barnet i noe som ikke ER en pysj, så tror jeg det skal gå bra altså! [8D]

(Burde være snill, siden jeg får godt igjen om noen mnd. men.. [&:][8D][:-])

Du vet du får igjen med renter [8D]

Satser på du har kortidshukomelse jeg! [8D][8D]

Aldri!

men kan ikke garantere for ammetåke [;)]

Det er vel større fare ved å kle på babyen for mye tenker jeg. Tviler veldig sterkt på at babyen din vil fryse i hjel. Ang. nattdrakt så tviler jeg på at det er noe fare om du bommer på  nattdrakt og sparkebukse[;)]

ORIGINAL: Cre^tive

Tror heller det er fare for at babyen blir for varm[;)] Er det som er største faren for oss mødre, vi kler på dem for mye![:)] Men de vil vel gi en lyd fra seg enten det ene eller andre...

Ang pysj så tror jeg du vil se det på designen på plagget. Og nei, den trenger ikke ha fot![;)][:D] Småen vår hadde rett og slett for stor fot for de pysjene!!![:D]

Kan bare signere alt her jeg, også det med for stor fot. Jeg styrer unna pysjer med fot på. Gutten min må ha pysj i str 86-92 og bruker sko og sokker i str 24, en liten bigfoot.[:D]

Men vist du er usikker på om barnet fryser eller ikke, så ha heller på det sokker i stede for lue. Vi regulerer varmen gjennom hode, og vist du har på barnet lue risikerer du at det blir for varmt. Ikke er det så farlig om det er litt kaldt på rommet heller, så lenge det ikke trekker.[;)]

De sier i fra ja :-) Det er forresten bedre om de er litt for kalde enn litt for varme.

http://www.lekegrinda.com/Hvordan_kle_babyen.shtml

[:D][:D][:D].....sorry!! Du er søøød asså!![:D][:D]

Back
Topp