Hvirdan gjør dere det på natta?

• Trådstarter Trådstarter Ingenbruker
  • Opprettet Opprettet
Folk har forskjellige behov. Noen klarer å være like stor helt om natten som de er om dagen. Her i huset har vi 2 hunder itillegg til våre 4 barn, sier seg selv at man må dele på "byrden".

Det er et merkelig fenomen på forumet her, ikke bare denne gruppa men tidligere også, at disse stakkars mannfolka skal spares for baksiden av det å ha en liten baby som ikke sover hele natta.. Alle mine venner og kjente deler på alt, både lite søvn, gulp og bleier ;)

Men hvorfor skal begge vekkes når det kun er jeg som får gitt mat? Og NPR jeg rr våken for å amme kan jeg like greit skifte bleie også, trenger ikke å vekke gubben for det. Han har mer ansvar på dagtid, så det handler ikke om å skåne gubben..

Sent from my iPhone using BV Forum

Mannen sover sammen med oss, han våkner av og til men sovner fort igjen. Noen netter føler han vel at han har sovet dårlig. Men om det skulle være en natt frøkna blir veldig urolig så legger han seg bare på sofa. :) Uansett så er det ikke mye "hjelp" i han på natta, men han kan jo ikke gi pupp heller så. *ler*

Back
Topp