Hvirdan føler du deg??:)

FlowerGirl

Betatt av forumet
Jeg stoorkoser meg!:) er i kjempegod form, har fått litt mage allerede og virkelig gløder!:) mannen sier han har aldri sett meg gløde så mye som jeg gjør nå :) koselig å høre.
Jeg bare elsker å pynte meg til hverdags, kle meg pent, ha øredobber i å smykke på :) å jeg liker det ikke noe mindre nå som magen vokser!:)
Jeg virkelig elsker min egen tilværelse nå :) dette har vært såå etterlengtet etter 18 misslykkede prøveperioder :)

Hvordan er der med dere?:) liker du å pynte deg, la den lille magen din vises å vise deg frem?:):)

Haha er så langt unna å pynte meg som jeg kan komme for tiden, ser helt herja ut, ingen sminke, håret i en knute oppå hode, men det er alt jeg orker nå. Kvalmen er tilbake til sitt sedvanlige i dag :( Magen er ikke til å vise frem enda, men har elsket å vise den frem når den har kommet litt lenger med begge de to andre og har vært glad i å gå gravid når kvalmen bare har gitt seg så satser på at det blir bedre etter hvert ;)

Ser nok mest ut som et takras her. Kvalmen står på for fullt, og er 100 % sykmeldt om dagen. Heller ikke antydning til mage ennå, iallefall ikke noe babymage. Kan nesten ikke vente med å vise frem magen når den kommer, og kommer nok til å pynte meg da. Håper på en skikkelig babymage som kan vises frem med stolthet!!

godt å høre at du stråler som gravid! :)
selv gjør jeg ikke akuratt det.. holder det fortsatt skjult, og liker egentlig ikke å snakke om det med venninna mi (som er den eneste utenom jeg og sambo som vet det). Jeg trekker på magen hver gang jeg skal omgås familie, og kjenner jeg gruer meg veldig nå som jeg nermer meg de 12 magiske ukene... nå må vi snart fortelle om graviditeten, da det begynner å synes ganske godt og ikke er lett å holde på magen.

Haha er så langt unna å pynte meg som jeg kan komme for tiden, ser helt herja ut, ingen sminke, håret i en knute oppå hode, men det er alt jeg orker nå. Kvalmen er tilbake til sitt sedvanlige i dag :( Magen er ikke til å vise frem enda, men har elsket å vise den frem når den har kommet litt lenger med begge de to andre og har vært glad i å gå gravid når kvalmen bare har gitt seg så satser på at det blir bedre etter hvert ;)
Kjente meg igjen der. Usminket, håret i en knute på hodet og joggeklær.. Føler meg ikke så fryktelig fin. Men har ikke energi til å klare/orke noe annet. Men det kommer nok litt senere :-)

Håper dere som er dårlige enda blir bedre snart! Synes synd på dere, krysser fingrene for at dere slipper unna kvalmen snart og får opp energien :) her er det kun nærmeste familie som vet d.. Folk ser nokk magen, men ingen har spurt enda;-) er 12 uker på torsdg, så er ikke så krise om det kommer ut nå heller :)
Huff, hvorfor gruer du deg til å fortelle familie og venner om svangerskapet??:/ det skal jo være en fin ting å dele med sine nære og kjære:)

Jeg føler meg crap. Mye fordi vi har hatt en syk ettåring i 2 uker nå, i tillegg til kvalmen og slitenheten min, så har tatt på å være oss de siste ukene :-)

Men var ikke noe bedre sist heller, da jeg ikke hadde en liten en fra før, så jeg er nok ikke lagd for å være gravid jeg :-p

Når det kommer til formen så er den strålende..og godt er det etter 1,5 mnd sengeliggende :D Før var jeg veldig opptatt av å pynte meg litt, sminke meg og kle meg bra. Nå derimot går det i joggebukser og t-shirts, til min kjæres store fortvilelse. Har jo fått mage, så føler meg ikke vel i jeans mer. Er lite ute, så orker ikke å pynte meg noe særlig. Men forhåpentligvis er dette noe som endrer seg etterhvert som jeg blir litt mer vant til "formene" ;)

Her er jeg også plaget med kvalme enda...med oppkast og det hele. Steller meg når jeg skal på jobb og skole, men kjenner jeg ikke legger så mye innsats i det som før. Når jeg er hjemme går jeg i noe behagelig, da magen har begynt å vise og lar seg kjenne =) Gleder meg til formen blir bedre!! =)
Reiser til syden på fredag, muligt det blir bedre med litt sol og varme...hvis ikke skaffer jeg meg kvalmestillende på nærmeste legekontor der nede =D

Hverken eller, helt til jeg gikk rundt i undertøyet i et mørkt hus og leita etter noe, til jeg så den fineste babymagen i speilbildet vinduet <3

ordner meg når jeg skal ut eller noe, kjenner det blir morsommere å kle seg fint når magen vises som en babymage og ikke sånn slapp bilring over dongeribuksa :/ på jobb går jeg i 2 ullstilongser, arb bukse, ulltrøye,ullgenser og stor jakke, så fin på jobb er jeg aldri :D sist jeg var gravid levde jeg i joggebuksene, de var så slitne at det var bare å kaste de etter at barseltia var over ^^

Har fortsatt litt lite energi til å føle meg glødende, men ettersom buksene er blitt for stramme, har jeg gått over til skjørt, og føler meg mer fresh enn i joggebukse. Forrige svangerskap gikk jeg i joggebukse 7 måneder, orket ikke tenke på klær i det hele tatt.

Helt grusomt!!! :-/ formen er faktisk verre en noen sinne.. men biter d i meg og håper kvalmen slipper taket SNART!

Kooose meg;) gjorde meg så klar i dag fikset håret og sminke;) men så var storebror syk:( jaja vi koser oss hjemme fresh som bare det;) ha en fortreffelig dag jenter :)) livet er en gave!! ;D

Jeg er kvalm og kaster en del opp enda. Det har roet seg noe, og da etter jeg ble sykemeldt. Jeg ligger stort sett. Men hvis jeg gjør noe eller går ut, så setter det i gang igjen. Begynner å tære på humør, tålmodighet og ikke minst samvittigheten for arb.giver over å være sykemeldt.. Er ganske tom for energi.

Huff, synes synd i alle dere som er så dårlige å ikk klarer å kose dere!:/ håper det retter på seg snart:) Synes det er behagelig å pynte mg hjemme også jeg :) får mere energi til å gjøre alt som skal gjøres:)

Som en dass! Hehe.. Med en gang jeg tror formen er bedre, fr jeg et slag i trynet og er like dårlig igjen:( er sykemeldt, hadde tenkt å sende melding til sjefen her en dag og si at jeg skulle komme på jobb dagen etterpå, glad jeg ikke gjorde det, for dagen etter var jeg like dårlig igjen :( leeei...

Håper dere som er dårlige enda blir bedre snart! Synes synd på dere, krysser fingrene for at dere slipper unna kvalmen snart og får opp energien :) her er det kun nærmeste familie som vet d.. Folk ser nokk magen, men ingen har spurt enda;-) er 12 uker på torsdg, så er ikke så krise om det kommer ut nå heller :)
Huff, hvorfor gruer du deg til å fortelle familie og venner om svangerskapet??:/ det skal jo være en fin ting å dele med sine nære og kjære:)

Vet at de ikke vil bli glade for det, og reagere med å bli irriterte/frustrerte/leie.. og det synes jeg jo selvfølgelig er veldig sårt..:/

Det skjønner jeg veldig godt at u synes er sårende!! Dårlg gjort v familien in å ikke kunne vise dere glede på deres vegne.. Et nytt liv skal komme til verden, det er en stoor begivenhet, uansett hvordan du vrir å vender på det!!:) stor klem til deg, håper det går bedre enn du tror å fortelle det denne gangen :)

Samme her.. Formen er som ett dass... Nå som kvalmen egentlig burdte begynne å bli bedre syntes jeg den blir værre... Kasta opp i natt, sov 3 timer.. Imorges tok jeg med meg en skive i bilen, tok en bit å kasta opp igjen........ Er lei av kvalme, brekninger å oppkast nå

Back
Topp