Hvilket yrke

Crystal24

Betatt av forumet
har dere mødre? [:D] snart jobb igjen på meg, men har lyst på ny jobb, men usikker på hva.. hmm!!

Jeg er utdannet pølsemaker,og jobber som det[:D]
Men kunne got tenkt meg noe nytt..Noe heelt annet..F.eks interiør..eller tatt nettskolen på Nki Interiør[:)]Så får se med tiden hva det blir til[:)]

er kokk, men der jeg jobbet før gikk konkurs, så står uten jobb for øyeblikket[:)]

jeg er student:p hihi.. snart ferdig som førskolelærer:) gleder meg:)

Jeg er utdanna faglaborant, men har ikke fått meg noen jobb etter
jeg tok fagbrevet[:(]
Så her søker jeg på alt av jobber og lurer på om jeg skag gå skole til
høsten. da blir det kanskje 5 år på NTNU eller så starter jeg på media og
komunikkasjon for og bli fotograf tenker jeg[;)]

Jeg er barne- og ungdomsarbeider og jobber som det i barnehage... Stortrives... Jobber på småbarnsavdeling...1-3 år

jeg er miljøterapeut på ungdomshjem
synes det er en super jobb, men vil kanskje se om jeg får meg noe dagtid etterhvert. hvis sambo også skal fortsette i turnus, blir ett puslespill å få to turnuser til å gå opp og se hverandre nok

ORIGINAL: Traktortuppaoggutten

hørtes kjekt ut å bli fotograf da [:D][:D]

har ingen utdannelse, men jobber på kjøkkenfabrikk, i monteringa. Ellers har jeg jobbet mye i butikk, lengst i fotobutikk

ORIGINAL: CuriosityKillTheCat

jeg er miljøterapeut på ungdomshjem
synes det er en super jobb, men vil kanskje se om jeg får meg noe dagtid etterhvert. hvis sambo også skal fortsette i turnus, blir ett puslespill å få to turnuser til å gå opp og se hverandre nok

ja det kan bli litt vanskelig da, satse på at du får dagtid da etterhvert [:D]

ORIGINAL: ave83

Jeg er barne- og ungdomsarbeider og jobber som det i barnehage... Stortrives... Jobber på småbarnsavdeling...1-3 år

ja det er sikkert den kjekkeste avdelingen [8D] 

ORIGINAL: Rutla

jeg er student:p hihi.. snart ferdig som førskolelærer:) gleder meg:)

det er ikke en dum jobb nei, blir nok kjempe kjekt når du er ferdig[:D]

ORIGINAL: SollI

Jeg er utdannet pølsemaker,og jobber som det[:D]
Men kunne got tenkt meg noe nytt..Noe heelt annet..F.eks interiør..eller tatt nettskolen på Nki Interiør[:)]Så får se med tiden hva det blir til[:)]

jaaa interiør er gøy[:D] nok av jobber der ute, men ikke alltid arbeidstidene eller stilling passer..

ORIGINAL: Oh hvite lakenrumpe

sykepleier på sykehjem, stortrives!
men liker ikke turnusarbeid nå lenger... etter å ha fått snuppa.. så har søkt på ny stilling som helsesekretær.

håper du får den da[8D]

Jeg er lærer på videregående (lektor) i norsk og engelsk. Begynner neste mandag! [:-] 

ORIGINAL: Crystal24

ORIGINAL: Traktortuppaoggutten

hørtes kjekt ut å bli fotograf da [:D][:D]

Enig!! Fotograf kunne jeg tenkt meg å bli også. Fotograferer litt som hobby og det hadde vært moro å ha det som jobb!

Jeg er oversetter jeg da. Men kunne godt tenkt meg litt forandring jeg også. [:)]

Er ikke utdannet noe spesielt, har kun ett år skole etter videregående hvor jeg studerte reiseliv. Så nå jobber jeg som salgssekretær i et data/reiselivsfirma.

Jeg er utdannet Interiørkonsulent[;)] men jobber ikke innen interiør. Bare på fritiden[:D] 
Driver også å utdanner meg innen Kost og Ernæring, og da er det mange ulike jobbmuligheter. Men vet ikke om jeg havner i en interiørbutikk eller noe innen ernæring når jeg begynner å jobbe da...Vanskelig å bestemme seg. Men da har jeg hvertfall mange forskjellige muligheter!

Back
Topp