Vakle Elsker forumet 15 Mar 2010 #1 ...nysgjerrigheten råder. Det er ikke plass til mer enn 10 alternativer, så jeg tror jeg fikk med meg de vanligste.
...nysgjerrigheten råder. Det er ikke plass til mer enn 10 alternativer, så jeg tror jeg fikk med meg de vanligste.
B *Benedicte* Mamma til 2 15 Mar 2010 #2 Jeg har en Emmaljunga Edge Duo fra storesøster (hun må vel få en ny sovevogn kanskje..) Og så har vi stokke xplory som ligger i bilen og brukes som shoppevogn [:D] EEEELSKER den vogna!
Jeg har en Emmaljunga Edge Duo fra storesøster (hun må vel få en ny sovevogn kanskje..) Og så har vi stokke xplory som ligger i bilen og brukes som shoppevogn [:D] EEEELSKER den vogna!
Brødhuet Forumet er livet Mailykke <3 15 Mar 2010 #3 Emmaljunga Egde Duo, som vi nå bruker til storebror. Emmaljunga Twin Cerox som søskenvogn. Også må vi vel skaffe oss ei sovevogn til barnehagestart. [:)]
Emmaljunga Egde Duo, som vi nå bruker til storebror. Emmaljunga Twin Cerox som søskenvogn. Også må vi vel skaffe oss ei sovevogn til barnehagestart. [:)]
Malleleo Forumet er livet Oktoberskatter 2014 15 Mar 2010 #10 ORIGINAL: Biggy Emmaljunga city cross[:D] og annet.. babytravelm tror jeg søskenvogna er
C connie83 Forumet er livet 15 Mar 2010 #17 har emmaljunga modial 2009 modell fra suppa også har jeg kjøpt TFK twinner duo nå [:D]
MrsPink Forumet er livet 15 Mar 2010 #19 Emmaljunga her [;)] Du kan få flere alternativer. Du må bare gå inn å legge til nå etter du postet innlegget. Litt tungvindt, men man kan få fler en 10 [;)]
Emmaljunga her [;)] Du kan få flere alternativer. Du må bare gå inn å legge til nå etter du postet innlegget. Litt tungvindt, men man kan få fler en 10 [;)]
Ambriel Forumet er livet Sommerfuglene 2017 15 Mar 2010 #20 ORIGINAL: Biggy Emmaljunga city cross[:D]