Hvilket vaskemiddel ?

Siljemor

Betatt av forumet
Hvilket vaskemiddel bruker du?

Har alltid hatt OMO, men nå gått over til Ariel, men ser lille gutt har fått "prikker" på kroppen, tror ikke han tåler parfymen....
Blenda sensitiv?

Bruker Blenda sensitiv eller neutral.. Ska'kke no parfyme på disse kroppene nei![:D]
bruker samme tøymykner, vil jo ikke at babyen min skal lukte parfyme[&o] han skal lukte baby![:D]

Bruker bare neutral vaskepulver og skyllemiddel

Blenda sensitiv, har brukt det siden Amalie ble født.
Før det brukte vi OMO.

bruker neutal vaskemiddel, ikke skyllemiddel. bare rett i tørketrommel, for der blir det mykt.

Magnetic Laundry System, kjøpt av Enjo!
No more soap!
Økonomisk, best for huden og miljøvennlig! [:)]

Bruker flytende blenda sensitiv til alt.
Veldig deilig at det er uparfymert. Kjenner nå at det lukter supersterkt når klærne har blitt vasket med parfymert vaskemiddel, klarer det ikke lengre. [8|]

ORIGINAL: FRK John Deere

Bruker bare neutral vaskepulver og skyllemiddel

Sama her!

neutral hvit og farget + blenda sensitive skyllemiddel [:)]
og milo sensitive til ull..

Blenda sensitiv. Bruker tøymykner av andre merker da..
Og ulla mi vasker jeg med milo [:)]

ORIGINAL: Siljemor

Har alltid hatt OMO, men nå gått over til Ariel, men ser lille gutt har fått "prikker" på kroppen, tror ikke han tåler parfymen....
Blenda sensitiv?

Erik har også hatt det siden fødsel.. på overkroppen og halsen.. går ikke vekk, men ser ikke ut som det plager han. Kan det være at vi bruker OMO?

Vi begynte å bruke Blenda Senitive da vi fikk barn, og har fortsatt med det [:)] veldig fornøyd, og ingen kløe....

Neutral vaskepulver og skyllemiddel, Blenda Sensitive flytende vaskemiddel og Milo uten parfyme.

bruke omo :) kjempe fornøyd.. prøvd masse men ender allti opp med omo igjen[;)]

Her bruker vi kun Neutral, siden vi har to eksem-barn. [:)]

Kjenner flere som har reagert på vaskemiddelet Ariel. Men det skal vist være sabla bra å vaske tøyet med. altså, det blir vist veldig rent og fint, men vil ikke brukt det fordi det er vist ganske sterkt.
Her bruker vi blenda sensitiv. Vaskemiddel og tøymykner uten parfyme. På minsten sitt tøy.
Vår tøy vasker jeg med tøymykner med parfyme![:)]

Blenda sensitive flytende ,eller hvis jeg skal flotte meg kjøper jeg økologisk fra Sonett,lukter svaaaakt lavendel[:D][:D][:D]

ORIGINAL: Siljemor

Blenda sensitiv?

neutral og blenda

Back
Topp