Hvilket vaskemiddel bruker du?

Bibbii

Elsker forumet
Til barnet sine klær?

Blenda sensitiv/ nøytral vaskemiddel/tøymykner til alles klær. Noen ganger bruker jeg MY tøymykner (den hvite) på mine klær da jeg syns den lukter så godt[:)]

Bruker også Blenda sensitive [:)]

Comfort sensitiv [:)]

Neutral til alt. Unntatt ull.... da har jeg brukt milo men skyllt til den store gullmedaljen etterpå.

ORIGINAL: TonjeJenta

Neutral til alt. Unntatt ull.... da har jeg brukt milo men skyllt til den store gullmedaljen etterpå.

sign... bare at jeg bruker milo uten parfyme

Blenda sensitive

Blenda sensitiv, både pulver og skyllemiddel/tøymykner til Benjamin. Til klærne våre og håndkler bruker vi comfort skyllemiddel, lukter så godt [:)]

ORIGINAL: TonjeJenta

Samme her, bare Milo uten parfyme [:)]

Blenda Sensitive hvitt og farger og skyllemiddel. Milo uten parafyme til ull. Så når det er maskiner som er våres klær i, bruker jeg den alovera skyllemiddel..Lukter så godt[:)] Har på ekstra skylling når jeg vasker klærne[;)]

Blenda sensitive her også, av og til Neutral. Jeg brukte ikke tøymykner de første tre månedene, men nå bruker jeg parfymefri, sensitive tøymykner også. Og milo uten parfyme til ulla.

har til nå brukt blenda sensitive color/hvitt og comfort sensitve tøymykner. helt i begynnelsen brukte jeg blenda sensitvive tøymykner. alltid brukt milo uten parafyme til ull.
Mewn vurderer nå å starte med skyllemiddel med parafyme til klærne hennes da hun er ett halvt år.

til våre bruker jeg omo ultra/ color. og softlan tøymykner.

Vasker klærna hans med våre da. Bruker blenda sensitive, om comfort sensitive på tøymykner tror jeg.
Ble plutselig litt usikker, enda jeg akkurat satt på en vask[8D]

Bruke blenda senestiv og tøymykner uten parfyme! Har alltid brukt d,før ungan vart født å,æ tåle ikke parfyme i vaskepulver! Bruke Milo uten parfyme t ulla!

bruker Blenda sensitiv jeg også. Men har også brukt omo og vanlig toymykner uten problemer.

Back
Topp