Naninnie Glad i forumet 1 Sep 2008 #1 Hvilket vær er det der dere bor i dag? Her på Vaksdal er det ganske fint vær i dag.... Solen titter fram bak skyene!!!!![:)]
Hvilket vær er det der dere bor i dag? Her på Vaksdal er det ganske fint vær i dag.... Solen titter fram bak skyene!!!!![:)]
L LilleMæi Andre møte med forumet 1 Sep 2008 #2 I Alta er det 5 grader, overskyet, vind og SNE på toppene
Naninnie Glad i forumet 1 Sep 2008 #3 ORIGINAL: LilleMæi I Alta er det 5 grader, overskyet, vind og SNE på toppene Offf[&:] Fryser jo her bare ved tanken på snø jeg da[&:]
ORIGINAL: LilleMæi I Alta er det 5 grader, overskyet, vind og SNE på toppene Offf[&:] Fryser jo her bare ved tanken på snø jeg da[&:]
H hildemor1 Elsker forumet 1 Sep 2008 #4 her i tromsø e det regn men ser ut som at det kommer å slutte snart... litt vind og kaldt
Naninnie Glad i forumet 1 Sep 2008 #5 ORIGINAL: hildemor1 her i tromsø e det regn men ser ut som at det kommer å slutte snart... litt vind og kaldt Ser du kommer fra Tromsø!!!! Jeg er født der, men har ikke vært der siden jeg var 3 år[:(] Hvordan er det og bo der da?
ORIGINAL: hildemor1 her i tromsø e det regn men ser ut som at det kommer å slutte snart... litt vind og kaldt Ser du kommer fra Tromsø!!!! Jeg er født der, men har ikke vært der siden jeg var 3 år[:(] Hvordan er det og bo der da?
L LilleMæi Andre møte med forumet 1 Sep 2008 #6 ORIGINAL: Naninnie ORIGINAL: LilleMæi I Alta er det 5 grader, overskyet, vind og SNE på toppene Offf[&:] Fryser jo her bare ved tanken på snø jeg da[&:] ja det er ikke noe varmt, det er bare å finne frem vinterklærne
ORIGINAL: Naninnie ORIGINAL: LilleMæi I Alta er det 5 grader, overskyet, vind og SNE på toppene Offf[&:] Fryser jo her bare ved tanken på snø jeg da[&:] ja det er ikke noe varmt, det er bare å finne frem vinterklærne