Hvilket undertøy??

Herewegoagain

Forumet er livet
Julikulene 2020
Hva slags undertøy er best??
Liker ikke streng (tar det bare på i 10 min før sex :p )
tenker da på noe bra for underlivet med tanke på prosjekt baby? :)

Jeg bruker mest det som føles som silke. Men sånne store som dekker rumpa:laughing002
De finnes komforabelt sexy og mannen digger de. Men han synes ikke string er sexy heller da så:)

Jeg bruker mest det som føles som silke. Men sånne store som dekker rumpa:laughing002
De finnes komforabelt sexy og mannen digger de. Men han synes ikke string er sexy heller da så:)
Mannen liker pent undertøy, for min del er det waste of money :p
Vil gjerne ha noe behagelig, har kjøpt litt på Primark og det er ikke noe super kvalitet

Hehe.. sexy undertøy, vet ikke helt jeg.. jeg bruker stort sett jenteboxere fra barneavdelingen til HM, i str 170:hilarious:

Jeg vil bare ha noe behagelig som bidrar til sundt underliv :)
men lurt med jenteboxer, tror det er litt for lite til meg :p
Jeg har prøvd å se etter bomulls truser. Jeg merker at jeg fort blir irritert i huden hvis de er i dårlig kvalitet.
Har kjøpt en del på change av finere undertøy også. Men synes det er mest bwhagelig med bomull.

Bomull er jo best for underlivet, fordi det puster :p
Jeg blir helt klam og svett nedentil om jeg skal ha noe annet enn string eller bomullstruser.

Har bare bomullstruser. Takler ikke å gå med noe annet. Noen string fra gap som er i super kvalitet og bare varer og varer. Boksere i økologisk bomull fra Pierre Robert (kjøpt på matbutikken) er også en stor favoritt :)

Har bare bomullstruser. Takler ikke å gå med noe annet. Noen string fra gap som er i super kvalitet og bare varer og varer. Boksere i økologisk bomull fra Pierre Robert (kjøpt på matbutikken) er også en stor favoritt :)
Kjøpte et par bomulls Pierre Robert i siste uke :) spennt på de

Flesteparten av trusene mine er Pierre Robert truse-boxer, synes de er kjempebehagelige :)

Har kjøpt en del bomullstruser og string på KappAhl i det siste, de er veldig gode. Trepakninger med tre for prisen av to. Håper bare de holder en stund:dance008

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp