Hvilket tv program

Gizom

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
Må du bare se?

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Greys anatomy:D
Men merker jeg følger med på flere serier nå når jeg bare er hjemme:) hva med deg? :)

Greys, Touch, The Following, Criminal Minds og Home and Away ;)

Jeg er tv-serie-slave altså! Ser også Greys Anatomy, Hawaii five-o, Touch, Body of proof og flere... Må jeg velge en serie så blir det nok Hannibal(bare fordi jeg har sett hele denne sesongen av Greys Anatomy, hehe). Vi tar gjerne opp og så ser vi på det sammen når vi har tid. Tror faktisk ikke jeg har sett på vanlig tv siden slutten av januar jeg, hehe...

CSI ( i alle utgaver) , Lov og orden ,mord og mysterier , ellers britisk krim generelt :)

Det er ingenting jeg se, og jeg ser egentlig veldig lite tv, men jeg liker å se criminal minds (når det ikke går så fryktelig sent om kvelden).

Touch- flere nevner den, er den bra?

Jeg er serie slave, og er nettopp ferdig med alle Greys sesongene;) har stående i hylla friends, ER, borthers and sisters, desperate housvifes, ally mc beal og andre....

I disse dager tar jeg opp alle fødsels relaterte serier på tv og ser Samatha Who på nett...

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Unge mødre, unge mødre dk, greys anatomy, privat praksis, home and away, so you think you can dance, paradise hotel, ungkaren. Bra man har opptaker så man kan se når man har tid :D

Ser veldig lite på tv generelt, kan gå mange dager uten at den er på engang ;-) men liker å se criminal minds, nytt på nytt (kalles kanskje ikke en serie), likte den danske serien broen og håper snart fortsettelsen på den kommer... Og likte det are kalvø-programmet som gikk i våres... Og så får jeg veldig sommerstemning av pacific blue, hvor dårlig den enn er ;-)

Jeg prøver å se minst mulig på TV, men det har blitt litt i det siste for å slappe av. Da er favorittene dansk krim (nå: Dicte) og Dexter. Veldig deilig å ha opptak og serier på DVD, så slipper jeg å se så mye dårlige tv-serier som jeg ellers ville gjort

ser lite på TV....men innrømmer at Unge mødre DK er så langt ut å kjøre at jeg begynner å bli hekta :-/

Back
Topp