Hvilket symtom hadde du valgt?

Bratta

Blir kjent med forumet
Leste denne fra Juni gruppa og synes den var litt morro xsmile9

Om du måtte velge ETT symtom, hvilket ville du aller helst hatt?

- Spark fra den lille (men det telles vel kanskje ikke).
- Av tidlige symptomer: ømme bryst.

Last edited:
Mener du de slitsomme symptomene bare!? Hvis ikke ville jeg så klart valgt ømme bryst :P spark fra babyen er vel ikke symptom på den måten? Om du kun mener negative så ville jeg valgt alt annet enn bekkenløsning og vondt i kroppen. Kvalme er slitsomt, men ikke på samme måte. Kanskje halsbrann :)

Sakte voksende hår på legger og under armene:p Hadde det i forrige svangerskap og det var helt fantastisk;) ellers må jeg kanskje si ømme bryster også:)

Hadde definitivt valgt ømme bryst over kraftige murringer og utmattelse..

Murringene gjør vondt..

For å si det sånn, tror jeg velger alle symptomer om jeg kunne ha sluppet å ha blødninger. Skulle lett ha bytta det mot kvalme!

Kunne heller ha hatt ømme pupper enn å vært så trøtt hele tiden :p

Ellers så skal ikke jeg klage på symptomer, da jeg har lette og få av den foreløpig denne gangen :p tisser OFTE og trøtt hele tiden er vel d jeg har av symptomer :)

Akkurat nå føles det som at jeg kunne byttet bort hyperemesis mot det aller meste... men det er ikke sikkert jeg mener det! Er sikkert mange trasige symptomer som jeg ikke kjenner til :p

Mener du de slitsomme symptomene bare!? Hvis ikke ville jeg så klart valgt ømme bryst :p spark fra babyen er vel ikke symptom på den måten? Om du kun mener negative så ville jeg valgt alt annet enn bekkenløsning og vondt i kroppen. Kvalme er slitsomt, men ikke på samme måte. Kanskje halsbrann :)
Tenkte vel på alle symtomer man kan få i et svangerskap. F.eks så får mange økt sexlyst, den kunne nok jeg tenke meg ;)

Puppene mine etser snart bort og smertene er grusomme.. så hadde nok byttet mot det meste.. til å med kraftig migreneanfall er deiligere enn de pokkers puppene.

Ville nok valgt fyldigere hår og evnt ømme bryst. Økt sexlyst hadde nok også blitt satt pris på :P

Back
Topp