Hvilket symptomer hadde dere før dere testet positv?

Lykkeliten_84

Forumet er livet
VIP
Eller hva fikk dere til å mistenke at dere var gravide?

Her begynte det å klø noe sinnsykt for et par dager siden, på låra, under fotsålene og inni hendene.

I tillegg smaker mye MUGGEL. Vannmelon smaker muggel, kjøtt smaker muggel, musli smaker muggel, rosiner, yoghurt. Alt jeg elsker smaker muggel [8D]

I tillegg fikk jeg enormt tørr hud, fikk sopp, masse kviser (som heldigvis har forsvunnet igjen) og ja...jeg var bare redd for å håpe.

Enn dere da jenter, hva fikk dere til å lure på "er jeg gravid"? [:D]

Hadde ingen symptomer før jeg testet positivt... Så var en skikkelig overraskelse når jeg fikk opp ekstra strek på testen min sist lørdag! [:D]

Jeg var småkvalm fra forrige søndag til torsdag, spesielt når jeg ble sulten. Når jeg fikk mat i meg gikk det over før det kom igjen når jeg ble sulten igjen. Og var ganske kvalm flere kvelder jeg skulle legge meg, men har ikke kastet opp [:)] Ellers har jeg merket at det har virket som jeg har fått en soppinfeksjon som kom og gikk den siste tiden. Kjente det en dag og så dagen etter så var det bedre og etter noen dager kom det igjen. Fikk litt kviser. Og merket på torsdag at jeg var ganske trøtt og sliten, orker ingenting og alt var et ork. Det var da jeg tok testen på formiddagen og der kom det en svak strek på en billigtest og når jeg tok en vanlig CB kom det et blått kryss [:D]

De siste dagene har jeg merket at jeg tisser ganske ofte og får vondt i magen når jeg må tisse, jeg må til og med opp å tisse i løpet av natten. Håper dette gir seg litt etter hvert.

ORIGINAL: lillemy1985

Jeg var småkvalm fra forrige søndag til torsdag, spesielt når jeg ble sulten. Når jeg fikk mat i meg gikk det over før det kom igjen når jeg ble sulten igjen. Og var ganske kvalm flere kvelder jeg skulle legge meg, men har ikke kastet opp [:)] Ellers har jeg merket at det har virket som jeg har fått en soppinfeksjon som kom og gikk den siste tiden. Kjente det en dag og så dagen etter så var det bedre og etter noen dager kom det igjen. Fikk litt kviser. Og merket på torsdag at jeg var ganske trøtt og sliten, orker ingenting og alt var et ork. Det var da jeg tok testen på formiddagen og der kom det en svak strek på en billigtest og når jeg tok en vanlig CB kom det et blått kryss [:D]

De siste dagene har jeg merket at jeg tisser ganske ofte og får vondt i magen når jeg må tisse, jeg må til og med opp å tisse i løpet av natten. Håper dette gir seg litt etter hvert.

Så herlige symptomer da. Ja, den tissingen gir seg etterhvert, så dukker den opp igjen når du er stor og tung [8D]

Har også kjent en fornemmelse av kvalme som kommer og går, men det gir seg også. Nei, vi får bare nyte disse symptomene, indikerer jo at vi faktisk har en spire i magen [:D]

Nå derimot, har jeg fått ganske mange symptomer...!
  • Stikkinger og murringer i og rundt livmora
  • ekstra mye hvit utflod
  • hetetokter og frossenhet om hverandre
  • småømme pupper som stikker, samt at de har gått om en BH-størrelse
  • EKSTREMT god luktesans! Avslørte meg med denne sist svangerskap, så nå kommenterer jeg ikke de rare luktene jeg lukter, da det er stor sannsynlighet for at de rundt meg ikke lukter det.....[;)]

ORIGINAL: Catzy83

• ekstra mye hvit utflod
  • EKSTREMT god luktesans! Avslørte meg med denne sist svangerskap, så nå kommenterer jeg ikke de rare luktene jeg lukter, da det er stor sannsynlighet for at de rundt meg ikke lukter det.....[;)]

Hehehe, ja den luktesansen min har også tatt helt av. Rart hvordan vi kjenner det, men ingen andre [8D]

Har også godt opp en bh størrelse, ganske digg faktisk [8D] og hetetoktene kommer og går, fryser heldigivs ikke noe enda [:D]

VI ER GRAVIDE [:D][:D]

Ingenting...[8|] Kanskje små kvalm i ny og ne, men ville aldri ha trodd det var pga et svangerskap, hadde det ikke vært for at dette var planlagt...Trooor jeg...[:-]

Nå i det sist så har det blitt bittelitt ømme bryster...

Jeg hadde ikke så mange symptomene, men jeg stusset litt på hvorfor jeg ble så fort sulten etter at jeg hadde spist frokost og lunsj f.eks. Og tenkte jeg har jo faktisk spist like mye som jeg bruker å gjøre.
Og så fikk jeg plutselig så forferdelig mye luft i magen, og treg mage. Nå har jeg mye hvit utflod, men ellers ikke noen voldsomme symptomer. Og heldigvis ingen kvalme. Bank i bordet!

Ingen! Hadde ingen sist heller!

• ekstra mye hvit utflod

Ja, jeg har også hetetokter til tider og litt ømme pupper (de er ikke så ømme som de var for litt siden). God luktesans.

Sperminator: Kjekt å høre at den tissingen gir seg etter hvert [:D] Litt stress å skjule graviditet når en reker på do i ett sett [;)]

hadde vanlige mens symptomer og veldig ømme pupper.
testet bare for morroskyld, hadde ikke regnet med at den skulle bli positiv i det hele tatt[:)]

ORIGINAL: lillemy1985

• ekstra mye hvit utflod

Ja, jeg har også hetetokter til tider og litt ømme pupper (de er ikke så ømme som de var for litt siden). God luktesans.

Sperminator: Kjekt å høre at den tissingen gir seg etter hvert [:D] Litt stress å skjule graviditet når en reker på do i ett sett [;)]

Du får skylde på urinveisinfeksjon, med tilbakevirkende kraft [8D]

ORIGINAL: Tomlinge

Veldig trøtt, småsvimmel og økende stikninger i livmora

Så deilig [8D] Hehe, vi får bare nøye oss med det vi får av symptomer [:)] Its in the package [8D]

Jeg hadde ømme og STORE pupper. Murring (men det kunne jo vær mensen). Plutselig kviseutbrudd (heldigvis varte DET bare en uke). Småkvalme. og en samboer som var helt sikker på at jeg var gravid=P.

Til gjengjeld så hadde jeg også negativ gravitest dagen før jeg testet positiv=P

Back
Topp