Hvilket sykehus skal du føde på?

Bærum her eller evt hjemmefødsel da det er 1 t med god trafikk og kjøre dit fra der kjæresten bor :)
 
Lillehammer
 
Stavanger
 
Unn Tromsø om vi rekker :nailbiting: ca en time å 30 min med god flyt i trafikken. Forrige fødsel var jeg heldigvis innlagt før hun kom så da var jeg der, hadde det ikke vært før det hadde vi aldri rukket fram:wacky:

Nesten samme som oss :) Vi bodde i indre Troms da førstemann ble født (ca 2 timer fra UNN med god flyt), men jeg var også innlagt før hun kom :p Bor du i nærheten av Finnsnes? Vet at vi fikk beskjed om å dra dit hvis tiden ble knapp :p
 
Hvordan er det der da? Har 3 barn fra før, men aldri født på st.olavs.. Litt spent på forholdene der... Er vel mulighet for vannfødsel også?

Synes det er fine lokaler og snille jordmødre :) har født to ganger der og alltid følt meg godt ivaretatt! Liker også veldig godt pasienthotellet! Jeg har hatt epidural hver gang så har ikke prøvd badekaret, men har sett at de er der.
 
Nesten samme som oss :) Vi bodde i indre Troms da førstemann ble født (ca 2 timer fra UNN med god flyt), men jeg var også innlagt før hun kom :p Bor du i nærheten av Finnsnes? Vet at vi fikk beskjed om å dra dit hvis tiden ble knapp :p
Ja bor på storsteinnes i Balsfjord :D men bodde i byen med første tøtta også var æ innlagt før ho kom:p vest ikke hadde vi nesten ikke rukket det fra byen heller:woot:
 
Back
Topp