Hvilket stjernetegn er du? og hvilket blir ditt barn ?

Izzy82

Betatt av forumet
Jeg er født i Tyren, min mann er det også. Vi tror at barnet blir en Vannmann ( hvis han blir født på termin 15 Feb) men drøyer det til 19 så blir det en Fisk. Jeg har hørt at vi entrer Vannmannens tidsalder ( men det er det ingen som kan si når begynner med sikkerhet) men "hippiene" synes det var "groovy." Hvilket stjernetegn er du og din baby...Og tror du på sånt?

Tror litt på det i hvert fall. Er fisk selv, samboeren er kreps og lillemann er skorpion, så her i huset er alle vanntegn :D

Jeg er skorpion, sambo er vannmann, lillemann er kreps.

Jeg synes horoskoper og sånt er sprøyt, alle som er født innenfor samme tidsrom har ikke overveldende likehetstrekk. Men hver sin lyst. :)

Jeg er vekten mens mannen er fiskene, vi får vente å se hva vårt framtidige barn blir :)

jeg er løven, gubben er jomfru, første unge er vannmann og nr to blir og vannmann, så fremst h*n ikke kommer i god tid før eller god tid etter termin.

Vannmann. Mannen er skytt og barna er skorpion og vær:)

Jeg er skorpion, mannen er vær. Eldste er skorpion (samme dato som meg) og begge oss er også i grisens år. Yngste er vannmann.

Jeg synes det er fellestrekk hos personer i samme stjernetegn.

Jeg og gubben er fisk. Eldste er vekt, yngste er vannmann.

Jeg og min datter er begge tyrer, og jeg kjenner meg godt igjen i beskrivelsen. Min mann er fisk tror jeg.

Jeg er skytte, min mann kreps, storesøster er vannmann og lillesøster blir fisk eller evt vannmann...

Jeg er skorpion, mannen er vær og lille blir kreps, med mindre jeg går en uke over termin...
Har aldri satt meg inn i stjernetegn på noen som helst måte, så har ingen spesielle tanker rundt det

Jeg er i væren, og det er også barnet mitt. Jeg vet ikke om jeg tror så mye på det. Karakteristikken til væren er det motsatte av meg... Jeg hørte en gang at væren har en stor sans for rettferdighet, og det stemmer hos meg.

Nei, jeg tror ikke på det.
Men synes det er morsomt likevel. ;)

Jeg er skytte, eks-mannen er vær, junior er løve.
Jeg er en ganske typisk skytte, særlig om man tar i betraktning at jeg har ascendant i løven (ja, en venninne laget ORDENTLIG horoskop til meg en gang :D ), pappan er ganske typisk vær, junior er litt for tidlig å si noe om enda.

Han er også født i Gullgrisens år. :)

Back
Topp