Hvilket stellebord?

Screenshot_2015-09-06-14-30-24.png
Syns det er perfekt! Eller, baby er ikke født enda
Men ganske sikker på at det er perfekt :)

ImageUploadedByBV Forum1445495799.763801.jpg mitt ligner på dette. Mener der heter firkløver. Kjøpte det på møbelringen . Tror eg betalte 4000kr. Sjønner ikkje hvorfor eg kjøpte en så dyr komode :p

Har malmkommode og stellematte.

Ønsker meg ordentlig stellebord neste gang. Enten fra Ethjem eller Sebra kili.

Har akkurat kjøpt ett som er vegghengt da det ble litt for trangt med vanlig stellebord :)

Vi har fra Ikea. Veldig rimelig og funker helt perfekt :)
Hvilken fra IKEA har du? Vi titte på den med flere skuffer som kan bygges om til likeverd og skrivebord... Men synes plata stikker litt for langt ut, så det blir vanskelig å komme til skuffene.... ?

Ikea malm kommode med fire skuffer og med stellematte på. Super fornøyd :)
Jeg har en IKEA malm kommode med 4 skuffer på rommet som skal bli barnerom nå... Tenkte vi måtte selge den for å få plass til stellebord, men kanskje bare dumt... Det er jo masse skuffeplass i malm kommoden... Og jeg vil ha et stellebord med mange skuffer, barnerommet er ikke så veldig stort...

Hvilken fra IKEA du? Vi titte på den med flere skuffer som kan bygges om til likeverd og skrivebord... Men synes plata stikker litt for langt ut, så det blir vanskelig å komme til skuffene.... ?

Har dette, Gulliver :) Vi har noen rosa esker med ting i under i første hyllen, og bleier osv i underste :)
Er veldig god plass i dette. Vi bruker bare ca halvparten. Kunne sikkert hatt klær og alt om jeg ville.

gulliver-stellebord__0099278_PE241099_S4.JPG

Har kjøpt Stokke sitt.
Fant det brukt på finn ;)

Tror det blir veldig bra :) Har blitt anbefalt det av flere venninner, så jeg tenker at vi prøver :)

Jeg har en IKEA malm kommode med 4 skuffer på rommet som skal bli barnerom nå... Tenkte vi måtte selge den for å få plass til stellebord, men kanskje bare dumt... Det er jo masse skuffeplass i malm kommoden... Og jeg vil ha et stellebord med mange skuffer, barnerommet er ikke så veldig stort...

Jeg synes det er en super stellekommode- god plass til både stelleprodukter, håndklær og klær.

Jeg synes det er en super stellekommode- god plass til både stelleprodukter, håndklær og klær.
Vi har bestemt oss for å bruke malm kommoden. Da sparer vi litt penger der som vi heller kan legge i en skikkelig barnevogn... Hvordan har du lagt den stellematta/brettet oppå? Sånn langs med eller ut og inn? Ut og inn er vel kanskje mest praktisk, enklere å komme til forestiller jeg meg.... Men da må man nesten ha en plate som sitter fast i kommoden... Du kan ikke legge ut et bilde av din? :-)

Har en malm kommode med 4 skuffer fra Ikea.
12207689_1706236132921081_543401778_n.jpg

Slik har jeg det også. Bare min stellematte er så lang at den dekker hele kommoden.
Trodde først etter sykehuset at det var domt og måtte stå på siden. Men nå er jeg veldig glad for det :)

Back
Topp