Gravidmammaen
Forelsket i forumet
Hvilket stellebord har du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvilken fra IKEA har du? Vi titte på den med flere skuffer som kan bygges om til likeverd og skrivebord... Men synes plata stikker litt for langt ut, så det blir vanskelig å komme til skuffene.... ?Vi har fra Ikea. Veldig rimelig og funker helt perfekt![]()
Jeg har en IKEA malm kommode med 4 skuffer på rommet som skal bli barnerom nå... Tenkte vi måtte selge den for å få plass til stellebord, men kanskje bare dumt... Det er jo masse skuffeplass i malm kommoden... Og jeg vil ha et stellebord med mange skuffer, barnerommet er ikke så veldig stort...Ikea malm kommode med fire skuffer og med stellematte på. Super fornøyd![]()
Hvilken fra IKEA du? Vi titte på den med flere skuffer som kan bygges om til likeverd og skrivebord... Men synes plata stikker litt for langt ut, så det blir vanskelig å komme til skuffene.... ?
Vi har samme type veldig fornøydHar dette, GulliverVi har noen rosa esker med ting i under i første hyllen, og bleier osv i underste
![]()
Er veldig god plass i dette. Vi bruker bare ca halvparten. Kunne sikkert hatt klær og alt om jeg ville.
![]()
Jeg har en IKEA malm kommode med 4 skuffer på rommet som skal bli barnerom nå... Tenkte vi måtte selge den for å få plass til stellebord, men kanskje bare dumt... Det er jo masse skuffeplass i malm kommoden... Og jeg vil ha et stellebord med mange skuffer, barnerommet er ikke så veldig stort...
Vi har bestemt oss for å bruke malm kommoden. Da sparer vi litt penger der som vi heller kan legge i en skikkelig barnevogn... Hvordan har du lagt den stellematta/brettet oppå? Sånn langs med eller ut og inn? Ut og inn er vel kanskje mest praktisk, enklere å komme til forestiller jeg meg.... Men da må man nesten ha en plate som sitter fast i kommoden... Du kan ikke legge ut et bilde av din?Jeg synes det er en super stellekommode- god plass til både stelleprodukter, håndklær og klær.
Har en malm kommode med 4 skuffer fra Ikea.
![]()