Hvilket ståbrett kan jeg kjøpe og hvilke kan du anbefale?

Lovlybaby

Forelsket i forumet
Jeg må kjøpe søsken brett til Emmaljunga city cross. Skal jeg kjøpe det som hører til emmaljunga eller hvilke andre går til alle vogner? Bør jeg kjøpe nytt eller kan jeg kjøpe brukt?

vi hadde det Brio/simo sitt simple brett..

helvetes brett med vonde hjul så hele brettet ristet og var uten kanter på..

Jeg hadde heller gått for noe med kanter forran i værtfall.. og hellst med bedre plastikkhjul enn den "billigste" variantent..

Brukt skal vel alltids gå bra.. bare hjulene er hele.. hehe

Jeg har emmaljunga ståbrettet, og har vært fornøyd med det.. :)

Vi har Emmaljunga sitt ståbrett og vi er kjempe fornøyd med det, det er et City Cross brett. 

Men vurderer å selge det, da storebror ikke vil bruke det mer :P Det er kjøpt i høst for nesten 700 kroner.

Enkelt å bruke, lett å trille med og ja, fornøyd på alle måter. :) Veldig praktisk :D

Hvor mye vil du selge det for?

Har bestilt emmaljunga, men har ikke testet enda..

Frk.MammaMor skrev:
Har bestilt emmaljunga, men har ikke testet enda..

Hvor bestillte du det? Hvor mye måtte du gi for det?

ToSmå2010 skrev:
Jeg har emmaljunga ståbrettet, og har vært fornøyd med det.. :)

Vi er også fornøyd med det.

Vi har emmaljunga duo edge og jeg kjøpte med tilhørende brett - fast pris var 599,- i 2010.
Jeg angrer på at jeg ikke fikk lånt meg et og prøvd først - gjorde nytten sin, men bråker og virker litt "billig" til en noe stiv pris etter min mening. Vi har brukt det svært lite!
Jeg synes heller ikke det var særlig behagelig å trille med - men jeg er ikke så høy (160) og blei gående anstrengt når vi brukte vognen med brettet. Skulle hatt lengre armer kanskje?  Mitt tips er iallfall å prøve vogn m. brettet på før du kjøper - gjerne også med barnet på!

Back
Topp