hvilket sommerland skal vi reise til?

trolltjora

Elsker forumet
valget står mellom hunderfossen og bø i telemark.
jenta mi er 2,5 år i sommer, så når dere svarer så må dere tenke på hva som passer henne best[:)]

skal kjøre fra møre og romsdal og ned til strømstad og være der ei uke, før vi reiser til et sommerland.. så ikke kom med forslag om sommerland lenger nord/sør enn den strekningen[:)]

Jeg er veldig glad i Bø Sommarland jeg altså, vært der mye i min barndom. Haily storkoste seg der, hun var 2,5år første gang..og vi skal igjen til sommeren. [:D]

Bø Sommerland har jeg ikke vært med små barn. Var på Hunderfossen i fjor, da var sønnen min 3,5 år og han var egentlig litt for liten. Mye han ikke kunne gjøre der. Men vi var også en dag i Lilleputthammer og det elsket han![:)] Der kunne han være med på alt.

Jeg har bare vært i bø i sommerland, men stortrives der, var der i fjor med snuppa da var ho 2 år og ho stortivedes:)

Hunderfossen er kjempefin[:D]. Siden jeg er herfra og har vært der mange ganger[:D]

jeg hadde valgt sommerland i bø da
vi var i hunderfosen med unga da guttungen var 3år og jenta litt over 2år og det var ingenting for de der
mens i sommerland i bø, fikk de badet og var en del steder de kunne leke

bø i sommerland ville eg reist til[:)]. har og vert i hunderfossen men ungene var litt for små då. huska ikkje kor gamle dei var då.

bø sommarland helt klart [:D][:D] (men nå er jeg herfra da :)

Back
Topp