Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Vi har Cybex Sirona og er veldig fornøyde med det setet. Han kommer nok ikke til å sitte i det til han blir så stor at han kan snus, men det holder en god stund ennå. Veldig fin liggefunksjon på den!
Vi har izi plus.. Selve setet liker vi veldig godt, og elsker at det lett kan legges bak hvis lille sovner + at det går opp til 25 kg. Men den tar så stor plass! Vi har en XC70, og jeg (som kun ruver 157 over bakken), har ikke rare plassen til beina når jeg sitter i passasjersetet. Det endte med at vi tok i bruk en fremovervendt stol etter 9 mnd i plus´n. =)
Her har vi cybex sirona og er super fornøyd med den og lillemor elsker den pluss med at man snu den 360grader er supert hvertfall med det bekkenet jeg har
Vi har britax dualfix, ganske likt på cybex sirona kan snus 360 grader liker at det ikkje tar noe større plass enn maxicosi cabriofix med base
Så har vi besafe izi plus og det liker vi og på grunn av liggeposisjonen men det tar helt enormt med plass og i touranen må det stå i midten for at passasjerer fremme ska få plass
Så har vi Britax multi-tech 2 ganske fornøyd med det og liker at det kan snus og brukes med belte når mini blir 4 år men går ikkje å justere sitteposisjon til mer liggende stilling det e minuset med det setet