hvilket reiseselskap

**Moonlight**

Forumet er livet
bør man reise med?eller kanskje bedre å spørre,er det noen man bør styre unna?
(charter reiser til syden.)
Håper på en tur i år,blir første gang til syden for både meg og mannen,og 2 barn.Så kom gjerne med andre tips også :)

Er alltid kjempe fornøyd med ving:-)
Star Tour og forresten:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Fornøyd med alle jeg.
Mange klager på mye tull synes jeg. Føler mye har med hvilken innstilling du har til ferien og hvilke resesrch du har gjort på forhånd. Alle er solide selskap som alle er medlem rgf

Har reist mye med ving og alltid vært fornøyd. Har vært fornøyd med apollo også.

På "redd ferien min" har ving fått mye kritikk, men de er vel ca størst også, så ikke så rart, kanskje.(?) Jeg synes også det er mange problemstillinger der som faktisk har med kunden å gjøre, ikke selskapet (Ikke reiseforsikring, ikke fikk rom ved siden av hverandre, ikke fikk et nytt rom selv om det er overbooket og en ønsket et rom i første etasje selv om det ikke ble spurt om på forhånd...)

Har stort sett reist med Ving og vært fornøyd.. :)
Tror nok det er ganske tilfeldig hvilket selskap man kan oppleve misnøye med..
Alle de store kjente reiseselskapene er til å stole på, så om man opplever noe negativt, så er det ikke sikkert nestemann opplever det samme.

Vi har reist med Ving, Apollo og Star Tour. Har vært mest fornøyd med Ving:)
Ble syk på ene ferien og de ordna lege med en gang, og ringte flere ganger for å sjekke at jeg hadde det bra:)
Har egentlig ingenting å utsette på de andre reiseselskapene, så tror nok alle de store er bra.

Sent from my GT-N7000 using BV Forum

Kjempe fornøyd med apollo men hold deg LANGT unna amisol ihvertfall!

Back
Topp