hvilket prosjekt har dere for uken som kommer da?

*BekkUlf*

Forumet er livet
???

Her begynte jeg i dag med hekle grytekluter til en veninne av meg,og så skal hun få en nålepute.
Samtidig har jeg bestillinger på smokkelenker og en kitty-lue,og så hekler jeg sokker og votter til lillegutten,og adventskalender til storejenten min, hehe, har en del å gjøre ja.[:D]

Jeg holder på med ei heklet pute (oldemorsruter) og en sydd lappepose. Tar litt tid å bli ferdig gitt! [:)]

Denne uken har jeg ingen prosjekter, annet enn at jeg skal ut og ha tupperware-demo to kvelder. [:)]

Har aaaaaallermest lyst til å benke meg foran scrappepulten min og lage ferdig ALLE julekortene mine på en gang, men det går jo ikke.

Høres ut som om du har dagene spikra også, kjekt med prosjekter! [:D]

Har tusen prosjekt i hodet men ikke nok tid....hehe. Første prosjekt er å få ryddet ferdig på scrapperommet. På onsdag skal eg på treff etter at eg og Trym har vært på teateret, så da har eg planer om å komme i gang med julekortene (jeg lager likt til alle, og har alt laget melen, så nå skal det bare lages i 25 eksemplar[&:]) Blir der tid og ork videre utover uken, så skal eg lage noen halloween godteposer, samt en LO eller to til butikken.

Jeg har full fokus på å få ferdig siste del av ett hentesett [:)] Har vært dårlig den siste tiden, og har dårlig samvittighet for at jeg ikke har blitt ferdig før, men jeg håper at jeg får til den siste delen av dette. En ting er hvertfall sikkert, når jeg venter barn, så SKAL jeg ha ett slikt sett - nyyyydelig [:)]

Ellers skal jeg gjøre ferdig to sitteunderlag som ligger inne til bestilling om tiden strekker til!

Jeg skal på julemarked første helgen i desember, så hver ledige stund blir brukt til div. sømprosjekter [:)].

Tjaaa...

Jeg og mine planer...[:-]

Skal nå scrappe et kort til kortkrigen...Så tenkte jeg skulle begynne å strikke teppe til vogna...(strikka nesten ferdig en lue, men klarte å miste en maske når jeg begynte fellingen, og fikk ikke tak i dritten heller[:@][:-])

Så har jeg 3 minialbum som jeg må scrappe...Må bare komme i gang[:-]

ooh, skal lage ferdig elefanten til uroen hennes Astrid, så har jeg et tovetøfleprosjekt, et egenkomponert ullvotter-til-toåringen prosjekt, samt et par dukker til noen nyfødte jeg vil ha ferdig.... og luer + votter til prematuravdelingen på St.Olavs da.

hmm....har visst ikke tid til å føde før tiden likevel jeg virker det som[8D]

dukke

prematursokker

og lue

tatt med webcam på facebook *flire* alle er tatt midt på natta da fordi jeg sover ikke pga leggkramper og div gravidplager. man blir produktiv da serru.

ORIGINAL: Læidy Bla Bla

ooh, skal lage ferdig elefanten til uroen hennes Astrid, så har jeg et tovetøfleprosjekt, et egenkomponert ullvotter-til-toåringen prosjekt, samt et par dukker til noen nyfødte jeg vil ha ferdig.... og luer + votter til prematuravdelingen på St.Olavs da.

dukke

prematursokker

og lue

tatt med webcam på facebook *flire* alle er tatt midt på natta da fordi jeg sover ikke pga leggkramper og div gravidplager. man blir produktiv da serru.

helledussen så søte sokkisser[:D]

Får gjort mye om natten ja hehe. Nå prøver jeg å sove da med det samme Benjamin lukker øynene[8D]

ORIGINAL: *BekkiBjarnoll*

ORIGINAL: Læidy Bla Bla

dukke

prematursokker
og lue

helledussen så søte sokkisser[:D]

Får gjort mye om natten ja hehe. Nå prøver jeg å sove da med det samme Benjamin lukker øynene[8D]
ja de finnes på ravelry[8D]

ja blir nok anderledes når Astrid kommer ut og, er jeg våken på natta da så er det hvertfall ikke for å hekle, hihi!

Jeg strikker lommetøfler[:D] (Takk *atina*,for linken din[;)]). Har strikket et prøvepar til meg selv og et par som egentlig var til snuppa, men endte hos dukka[:D]Hehe.. Nå strikker jeg til bestevenninna mi og skal strikke til mi søster og. Så kanskje et par til i julegaver[:D]

så spennende prosjekter der har![;)]
her er det mye som skal lages..
har i det siste heklet en poncho til lillemor,strikka en lue på bestilling.
holder på med poncho nr2. og har tusen andre ting som ligger på pinner osv... hehe [8D]

Har en tunika på pinnene, men har en liten pause siden jeg holder på å lære meg hekling[:)]
Ellers er det bjørkehjerter og litt div interiør-oppdateringer på planen..

Har vært til mamma å lært meg å strikke vrang i kveld. Så blir å fortsette å øve på det å se om jeg får til et teppe til brio gå-vogna jeg og mamma skal pusse opp til søstera mi får babyjenta si. Også har jeg en million til-fra lapper jeg må scrappe[:'(] Også blir det nok å scrappe noen julekort og kanskje prøve meg på å strikke ei lue, som begge er mye morsommere enn å lage de gavelappene[8D]

Mange som har prosjekter ja,så da sier jeg lykke til[:D][:D] det trenger i alle fall jeg[8D]

Jeg skal strikke ferdig "lillesøster-kjolen" jeg holder på med, skal bli godt å få den ut av verden.. Er så lei av den [:D] Så skal jeg begynne på en annen kjole + hentesettet til mini i magen [:)] 
Så var jeg tenkt å lage et bjørkehjerte [:)]

Her er det mer på timeplana enn det er timer føles det ut som..
Skal lage kort til kortkrigen og scrappekrigen.
Legge inn info i en byttering, ordne en scrappepakke som skal sendes.
Har heller ikke laget et eneste julekort eller noen julegaver, men det får fint vente til neste uke!!

Samt skrive to skoleoppgaver som bør bli ferdig med i løpet av helga....
Huff.. hvor skal jeg starte..

Har ingen bestemte prosjekter denne uka, men burde vel laget litt flere julekort.. får se til helga (har sjelden/aldri overskudd til å lage kort når jeg har vært på jobb)

her er vel prosjektet å fortsette på alt e holde på med[8D]
- brodere på løperen
- lage julekort
- lage bursdagskort
- lage dorullkort til fra lapper
- å pakke inn julegaver

samtidig som e bør rydde huset[:'(]

Det som "haster" mest her er et nyfødt kort til tvillinger (gutt/jente). Ellers har jeg mange planer, men alt for lite tid og energi...

Back
Topp