L Litenhemmelighet Betatt av forumet 11 Feb 2009 #1 Kjøpte ny før jul å ska se innpå matprat nu, men e bare ett rødt kryss der bildan ska vær.. Ka mangle æ av program da?[8|]
Kjøpte ny før jul å ska se innpå matprat nu, men e bare ett rødt kryss der bildan ska vær.. Ka mangle æ av program da?[8|]
Naninnie Glad i forumet 11 Feb 2009 #2 ORIGINAL: Litenhemmelighet Kjøpte ny før jul å ska se innpå matprat nu, men e bare ett rødt kryss der bildan ska vær.. Ka mangle æ av program da?[8|] eg og har bare rød kryss...jeg fikk den opp i går så du mangler ikke noe..da er det feil på deres side...
ORIGINAL: Litenhemmelighet Kjøpte ny før jul å ska se innpå matprat nu, men e bare ett rødt kryss der bildan ska vær.. Ka mangle æ av program da?[8|] eg og har bare rød kryss...jeg fikk den opp i går så du mangler ikke noe..da er det feil på deres side...
L Litenhemmelighet Betatt av forumet 11 Feb 2009 #3 ORIGINAL: Naninnie ORIGINAL: Litenhemmelighet Kjøpte ny før jul å ska se innpå matprat nu, men e bare ett rødt kryss der bildan ska vær.. Ka mangle æ av program da?[8|] eg og har bare rød kryss...jeg fikk den opp i går så du mangler ikke noe..da er det feil på deres side... Da så..[8D]
ORIGINAL: Naninnie ORIGINAL: Litenhemmelighet Kjøpte ny før jul å ska se innpå matprat nu, men e bare ett rødt kryss der bildan ska vær.. Ka mangle æ av program da?[8|] eg og har bare rød kryss...jeg fikk den opp i går så du mangler ikke noe..da er det feil på deres side... Da så..[8D]