snupii Forelsket i forumet 18 Jan 2011 #1 Hvilket navn er finest? (og hvilket bør vi evt IKKE bruke...?) Aron Fredrik Henrik Vegar Kristian
AilOn Gift med forumet Tilgangsansvarlig Smånissene 2022 ❄️ Januargull 2023 ❄️ 18 Jan 2011 #2 Aron (: Du kan jo bruke hvilken du vil, men jeg syns ikke Fredrik er det fineste. :)
Lizz29 Forelsket i forumet 18 Jan 2011 #7 Kristian. Elsker det navnet :) Hadde blitt det på min men mannen min nektet. Han skulle ha Timian :)
*Joha* Gift med forumet 18 Jan 2011 #8 Henrik er finast. Vegar og Kristian heilt ok. Eg veit ikkje kvifor , men Aron er truleg det styggaste guttenavnet eg veit om[:o]
Henrik er finast. Vegar og Kristian heilt ok. Eg veit ikkje kvifor , men Aron er truleg det styggaste guttenavnet eg veit om[:o]
W Waxi Guest 18 Jan 2011 #11 Aaron er desidert det fineste.. Men jeg ville ha stavet navnet: Aaron. Med to a`er. Utrolig søtt.. Som nr. 2 ville jeg nok valgt Henrik:)
Aaron er desidert det fineste.. Men jeg ville ha stavet navnet: Aaron. Med to a`er. Utrolig søtt.. Som nr. 2 ville jeg nok valgt Henrik:)
M MammaOkt Forumet er livet VIP 18 Jan 2011 #17 Kristian (eller Christian) er absolutt finest![:D] Alle navnene er fine synes jeg.