Hvilket navn kunne du IKKE brukt på dine barn ?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristine

Guest
Hvilke navn kunne du ikke brukt på dine barn ?
Og hvorfor ?

Adolf....ehm, trenger jeg si mer? :/

Jeg kunne aldri brukt "nye" eller "fornorskede" utenlandske navn på mine egne barn, det er mange fine slike navn, men selv liker jeg best trauste gamle navn.

Samme som Mamela her egentlig. Liker godt litt "gamle" navn. Ikke så glad i de moderne...

Poppis navn, klissete navn (som jeg ser på som klissete), navn til ekser av begge.

Kunne aldri kalt ungen min for Emma, Linnea eller Lukas og Leander, av den enkle grun at ALLE heiter det...så lite originalt!!! Ellers kunne eg ikkje kalt ungen for Stian,Jonny,Ronny...pøbel navn.

Har også noen navn som er skikkelig pøbelnavn, og det er nesten som om jeg tenker at foreldrene legger opp til å få en pøbel når de velger det navnet... Det er nok langt i fra alltid sånt, men det kan jo være at det ofte er en viss personlighetstype blant foreldrene som velger disse navnene også da... :)

Jeg kunne aldri brukt "nye" eller "fornorskede" utenlandske navn på mine egne barn, det er mange fine slike navn, men selv liker jeg best trauste gamle navn.

Sign!

Herdis sier sitt :-P

Vet om en som heter ments, uttales mens!! Hallooo?!:p liker heller ikke gammelmann navn som arne, bjarne, bjarte+++:p

Åååh liker ikke sånne tråder - så redd for å tråkke på tær!! Vi er jo så ulike alle sammen - heldigvis! Og da liker og ikke liker vi vel litt div..

(Mn tenker på ett jg ikke forstååår er i bruk :p )

Min samboer mener at barnet vårt skal hete leia skywalker etternavn. GLEM DET!!! Jeg er ikke blodfan av starwars som han. Det blir bare helt feil for meg altså!

Venter en liten skatt i september 2013 <3

Back
Topp