Hvilket navn *gutt*

Diddij

Forumet er livet
Har begynt å tenke på navn til lillebror. Gutten vi har fra før heter Leon Elias[;)]

Har disse i hodet:
*Noah
*Niclas
*Martin
*Odin

Skal MULIGENS ha Marinius som mellomnavn (oppkalling)

Kom evt med forslag dere synes er fine[:)]

Noah [:D] det har vi også tenkt på [:D] Og Gabriel [;)] Blir det jente skal hun hete Angelica, skulle nesten tro vi var religiøse, men det er vi faktisk ikke[8D] Bare syntes det er så gode navn[:D]

Ellers syntes jeg Odin er kjempe tøft [:D]

ORIGINAL: Cecilie90

Noah [:D] det har vi også tenkt på [:D] Og Gabriel [;)] Blir det jente skal hun hete Angelica, skulle nesten tro vi var religiøse, men det er vi faktisk ikke[8D] Bare syntes det er så gode navn[:D]

Ellers syntes jeg Odin er kjempe tøft [:D]

Mannen og Leon har hekta seg heeelt fast i Noah. (Leon kalte seg selv det da han var liten, og når vi spurte for noen uker siden hva lillebror skulle hete, sa han: Noah[;)])

Jeg har selv veldig lyst på Odin, men der er mannen litt i mot.. Niclas og, men der sier mannen at det er litt feminint[8D]
Vanskelig...

Noah syns jeg er veldig fint.. Lykke til med valget, er jo noen uker igjen å bestemme seg på:)

20+6

Hmm...er jo veeeeldig mange som har kalt ungene sine for Noah da...
Men det er jo sååå fint[:)]

Noah og Martin synes jeg var fint. Odin liker jeg ikke, Niclas synes jeg er litt svensk... Men det er smak og behag. Jeg synes det er kjempevanskelig med navn, og vi jobber med saken vi også.
Vi skal jo helst falle for det samme navnet begge to.

Takk skal dere ha[:)]

ORIGINAL: Siljepus

Noah Marinius ? :)

Ja det klinger jo bra[:)]

Odin Marinius!!!!
halllooooo det var jo kjempe fint.[:D][:)]
så var det et navn som ingen andre heter.

alle heter jo noah i dag vet om 3 stk som heter dett og er under 2 år.

ORIGINAL: 21_august

Odin Marinius!!!!
halllooooo det var jo kjempe fint.[:D][:)]
så var det et navn som ingen andre heter.

alle heter jo noah i dag vet om 3 stk som heter dett og er under 2 år.

I know...
Er sååå inne på Odin Marinius selv, men gubben er vrang...han har hengt seg opp i Noah...kjedelig med alle som heter det da...

Back
Topp