Hvilket navn ble det ikke, som du egentlig kunne tenke deg?

Mymlens

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Smånissene 2022
Septemberlykke 2024
Fastelavnsbollene 2026
Uansett om partneren var uenig, det var et navn du likte bedre, noen andre rakk å ta det før deg eller noe annet; hvilket navn skal det ikke bli på barnet, selv om du likte det?

Iben! Siden det ble gutt og ikke jente. Og min bestevenninne som nå har blitt gravid kommer til å kalle sin datter det. Av guttenavn likte jeg veldig godt Gustav, men samboer var ikke helt på lag:happy:

Nå veit eg ikkje kva kjønn det blir.. og eg har ein masse navn på ei liste... men eit navn eg veit eg ikkje får bruke er Konstanse. Og det er eg lei meg for. Eg syns det er så fint!

Iben! Siden det ble gutt og ikke jente. Og min bestevenninne som nå har blitt gravid kommer til å kalle sin datter det. Av guttenavn likte jeg veldig godt Gustav, men samboer var ikke helt på lag:happy:
Kunne gått for Iben til gutt og da. De fleste jeg treffer mener det er et guttenavn og ikke et jentenavn:)

Mille! :) Fordi det var en lillebror! :p
Isak/Isac ble også nedstemt :p

-Fredrik
-Arthur
-David
-Hugo
-Vegard

-Elisabeth
-Margrethe
-Ragnhild
-Kari
-Live
-Vera

..Navnet vi er blitt enige om er jeg godt fornøyd med da, men dette var på resten av lista :Heartred

Åja! Det har jeg ikke tenkt på. Har kun hørt Iben brukt som jentenavn :D
Jeg tenker også på det som jentenavn, men merket at ikke alle gjorde det da en kamerat fikk en kjæreste med navn Iben, var mange som lurte på når han hadde blitt homofil:facepalm:

Siden det blir en jente denne gangen også så forsvinner guttenavnene jeg har tenkt på, Gustav stod helt på topp. Ola hadde passet veldig fint til storesøster sitt navn.

Siden det ser t il å være en gutt og ikke en jente fikk jeg verken brukt Vilja eller Charlotte. Og nå er det vel siste gangen vel :p

Back
Topp