Hvilket mobilabonnement anbefaler du?

*Vindrua*

Elsker forumet
Skal bytte,og lurer på hva som er best/billigst?
Noen som har Chess On 10t? Virker som det er bra!

Tele2 Champion er jeg fornøyd med..

Jeg ville gått for noe fra onecall, fastprisabonnement... Da slipper du oppstartsavgift også [:)]

Netcom ucan2.. Har aldri hatt så lave regninger.. Fikk ikke regning engang denne mnd fordi jeg hadde brukt så lite[:-] Ringer og sender gratis mld til alle med netcom.. 125,- mndsavgift..

bestilte den igår selv [:D]
tror det er det billigste.

ORIGINAL: Lisfje

Jeg ville gått for noe fra onecall, fastprisabonnement... Da slipper du oppstartsavgift også [:)]

det er ikke oppstartavgift på chess [:)]

kommer an på hvilket ringemønster du har. Ringer du veldig mye, anbefaler jeg et fastprisabonnement hvor du betaler en sum og får så og så mange ringeminutter.

Ringer du lite, og sender lite meldinger, anbefaler jeg onecall.

Ringer du lite og sender mye meldinger, anbefaler jeg f.eks NetCom SmartTalk og SmsMania.

Du må huske på å få et abonnement som passer til din telefonbruk [:D]

hvis du ser på telepriser.no ser du får du opp akurat det abbonementet som passer ditt forbruk.

ORIGINAL: Histepist

hvis du ser på telepriser.no ser du får du opp akurat det abbonementet som passer ditt forbruk.

Den er god, den siden der. Men den tar ikke høyde for at man kan ringe stort sett til andre som har NetCom slik som jeg gjør, og at jeg da burde ha NetCom Venner. Men gir absolutt en god pekepinn på hvilket abonnement som passer den enkelte [:)]

ORIGINAL: Bekke

Netcom ucan2.. Har aldri hatt så lave regninger.. Fikk ikke regning engang denne mnd fordi jeg hadde brukt så lite[:-] Ringer og sender gratis mld til alle med netcom.. 125,- mndsavgift..

ucan2 er ett av de dyrest abo jeg har hatt.. Fy flate..

ORIGINAL: *Vindrua*

Skal bytte,og lurer på hva som er best/billigst?
Noen som har Chess On 10t? Virker som det er bra!

jeg å sambo har det, hatt det bare 1 mnd nå, men ser på forbruket at det lønnet seg får oss, har spart noen kr på å bytte.

Back
Topp