Hvilket merke til stor baby?

veenus

Forelsket i forumet
Sommerfuglene
Septemberbarna 2019
Oktoberlykke 2019
Hvilket merke/butikk har klær som passer best til en litt stor baby? Har problem med at klær blir for små i bredden før de er passelig i lengden.
 
Hvilket merke/butikk har klær som passer best til en litt stor baby? Har problem med at klær blir for små i bredden før de er passelig i lengden.

Du må se etter klær som har skrå sømmer på skuldrene, de er aller best. Feks ull fra Polarn og pyret.
Til min blubbebaby var det mye fra Newbie og Lindex som passet. Alle kjeder har ofte klær som er smale eller brede i passformen så du lærer deg etterhvert å se hvilke klær som vil passe. Men generelt var Newbie, polarn og pyret og Lindex bra til gred baby. Dog ikke alle bukser fra Lindex, de har både smal og bred passform.
Mye fra Nameit og HM var for smalt, men igjen der også, ikke alle klærne :)
 
Hvilket merke/butikk har klær som passer best til en litt stor baby? Har problem med at klær blir for små i bredden før de er passelig i lengden.

Vi har en liten baby, og det som har passet dårlig her er i alle fall reflex, veldig brede klær. Liker best Name IT og Hust & Claire og pop til henne, så kanskje unngå de?
 
Joggebukser er forresten best til lubne babyer. Vi kunne ikke bruke olabukse før hn var godt over 1 år. Jeg foretrekker uansett jeans med elastisk stoff og strikk i livet så man får lekt med det.
Nå på vinteren er jo ullbukse fint også, nøstebarn har flere romslige/elastiske modeller.
 
Lindex og reflex er gull til småboller!
 
Cubus, og joggebuksene fra Lindex. Tightsene derifra er supre til vår smale baby, mens buksene fra Cubus blir 5 cm for korte før de nesten passer i livet.
 
Nameit, Hust & Claire er gode i størrelsen :) Ser andre har nevnt Newbie, men de syns jeg er både smale og små i størrelsen og må ofte gå opp en størrelse (har ikke stor baby heller)
 
Nameit, Hust & Claire er gode i størrelsen :) Ser andre har nevnt Newbie, men de syns jeg er både smale og små i størrelsen og må ofte gå opp en størrelse (har ikke stor baby heller)

Det er så rart det der, for er det noe jeg ikke fikk tredd på tjukkasen min så var det Nameit :p
Men jeg tror rett og slett det er ulikheter innenfor hvert merke, at de har både smale modeller og brede modeller :scratch
 
Det er så rart det der, for er det noe jeg ikke fikk tredd på tjukkasen min så var det Nameit :p
Men jeg tror rett og slett det er ulikheter innenfor hvert merke, at de har både smale modeller og brede modeller :scratch
Enig med deg, både name it og hust&claire har jeg opplevd som smale.
 
Det er så rart det der, for er det noe jeg ikke fikk tredd på tjukkasen min så var det Nameit :p
Men jeg tror rett og slett det er ulikheter innenfor hvert merke, at de har både smale modeller og brede modeller :scratch
Hehe, veldig rart! Er nok en sikkert individuelt for de forskjellige modellene, men generelt sett syns jeg bodyene til Newbie er trange; spesielt over hodet. Buksene opplever jeg normale. Nameit kan vi bruke både en størrelse og to mindre enn andre klær.
 
Det er så rart det der, for er det noe jeg ikke fikk tredd på tjukkasen min så var det Nameit :p
Men jeg tror rett og slett det er ulikheter innenfor hvert merke, at de har både smale modeller og brede modeller :scratch

Enig, bare her er det motsatt, klærne fra Name IT har passer fint på mine to smale :p
 
Lindex, reflex ,noe fra polarn og pyret, noe newbie er vel det vi har best erfaring med til små boller. Cubus og ,men syns tøy derifra ble veldig fort stygt og slapt. Me&I er også romslige .
 
Back
Topp