Hvilket merke på vin og andre alkohol drikker, drikke du helst?

PS.I Love You

Gift med forumet
Når du skal drikke alkohol da?
Noe du vil anbefale?
Drink oppskrifter gjerne?
Srut og søtt bare det er godt[:D]

Åkey [8D] Avholds hele BV gjengen eller ?? 

På sommeren MÅ jeg bare ha strawberry daiquiri og det samme gjelder dersom de finnes på utestedene jeg er på[8D] Ellers er det rusbrus først (gjerne kaaaald Smirnoff Ice) og så bacardi og cola utover kvelden[;)]

Hehe [8D]
ØL er ikke helt min greie, liker bedre type dame drikker og drinker. Mousserende vin er også en slager, men litt lei de gamle kjedelige drinkene[:)]

Bacardi razz, sprite og lime
Eller Smirnoff, sprite og lime [8D]

- DRL Riesling (jeg har aldri likt vin, men denne hvitvinen er knallgod)
- Jägermeister og battery
- Corona med limebåter i
- Strawberry D.

Oi.

*leite i barskapet og finne ut hva whiskeyen og ginen heter for no igjen*

Av gin, så har jeg nå en "Hendrick's" stående som er veldig god. Det er ikke den typiske juletresmaken som en ofte får av billigere typer gin. Gin er jo forresten godt blandet med sprite eller annen sitronbrus.

Av whiskey foretrekker jeg "Ardmore" og "Nippon". Mens gubben foretrekker Bushmills og MacAllan.

Hvitvin drikker jeg ikke, synes ikke det smaker noe godt. Men av rødvin er jeg glad i en italiensk en som heter "Filicheto - Vino Nobile Di Montepulciano" en Castellani-vin tror jeg fra Toscana. Ellers er og spanske rioja-viner en stor favoritt.

Av søte ting er jeg glad i typiske kaffelikører som Sheridan's og Baileys. Mens Jägermeister er jo og selvsagt godt.

Øl er jeg ikke så stor fan av, men skal jeg først drikke noe så funker Heineken helt greit. Erdinger Weissbier er og godt, en søtere type øl brygget på hvete.

Tequila Sunrise og Strawberry D. <3

Rødviner uten for mye garvesyre eller hva det heter [8D]
Cider, pære
Aloevera drink, bacardi razz med lime, lemon drop shot(farlig god) og sure sivert.

Iskald smirnoff (rusbrus)
Men helst bacardi razz med sprite da [:D]
Eller strawberry daquiry (vet ikke om det skrives sånn men.. [8D])

Hvitvin: helst Riesling kabinett, men så lenge det er Riesling så funker det fint.
Øl: drikker bare øl ute i sola og på festivaler, da er det DAHLS. Ellers går det i smirnoff.
Drinker/shot: Tequila. Sex on the beach, strawberry d, long island ice tea,

Rødvin: Lindemans Cavarra(?)
Hvitvin: Rosemount Estate (NAAAAAM!)
Brennevin: gjerne bacardi razz m/sitronbrus og en båt lime oppi (også NAAAM!)
Eplecider er og herlig..
Øl drikker jeg ikke, for jeg blir dårlig som ei bikkje når jeg drikker det..

bacardi razz (med isbiter og sprite)

strawbery daquiri

corona

smirnoff ice

Rødvin: Marques de caseres, Diablo,
Hvitvin: Riesling - iiiiiskald - evt blandet med sprite[8D]
Øl: Budweiser, Hansa spesial (rød) eller corona - gjerne med lime...
Brennevin: Isbiter og lime moses, masse sukker og vanlig smirnoff... skikkelig søt sommerdrink[:)]
Pærecider, bacardi breezer og smirnoff ice funker også i moderate mengder...

Strawberry daiquiry funker også hvis ikke den er så tjukk at det ikke blir som å drikke jordbærsyltetøy[:-] - og den må være iiiiiiiiiiiiskald... (fått mange dårlige Str.daiq.[:'(]).

wisky, likør og cognac liker jeg ikke...

Back
Topp