Hvilket merke liker du best i mammaklær?

kokosbolle1984

Betatt av forumet
Pumpkin Bumps 2025
Hei! Litt tidlig, men det er jo greit å orientere seg litt. Hvilket merke liker du best i mammaklær og hvorfor?

Jeg har jo fått de tre første barna mine for mange år siden, men husker at jeg hadde mye HM og synes det var helt ok.

Fin tråd! Jeg har også en del fra HM arvet fra venninner.. både bukser og t-skjorter. Men det er jo ikke pen tøy akkurat.. liker best, når magen først kommer da, og gå i strømpebukse fra Hm og en eller annen kjole :)

Sniker, da jeg var gravid elsket jeg Anna Field sine mammaklær (kjøpte på Zalando) :D Tightsene passet de tynne beina mine og var veldig behagelige, de selges også i multipack. Er egentlig lei meg for at jeg ikke kan bruke de som ikke gravid, for det blir så posete på magen :hilarious:
De har også fine kjoler, jeg bruker dem ennå, de ser veldig fine ut selv når man ikke er gravid, og de er ammevennlige også.
Mener å huske at prisene var veldig greie :happy:

Så de hadde noen fine ting på fra Anna fields ja. Og ikke ille priser heller.

Sniker, da jeg var gravid elsket jeg Anna Field sine mammaklær (kjøpte på Zalando) :D Tightsene passet de tynne beina mine og var veldig behagelige, de selges også i multipack. Er egentlig lei meg for at jeg ikke kan bruke de som ikke gravid, for det blir så posete på magen :hilarious:
De har også fine kjoler, jeg bruker dem ennå, de ser veldig fine ut selv når man ikke er gravid, og de er ammevennlige også.
Mener å huske at prisene var veldig greie :happy:
Der var det mye fint!
Vet du hvordan de er i størrelsen?

Der var det mye fint!
De er hvertfall ikke store i str, jeg mener jeg har XS i alt, og det har passet meg veldig fint (jeg kjøper alltid den minste str alle butikker har, om det er 32/34, XXS/XS). Se innpå produktsidene om de har strtabell :happy:

• Liker
Reactions: EK3
Der var det mye fint!
Sniker litt fra november. Jeg ville sagt de er en størrelse for små, for å si det slik. M er mer en liten medium eller S. XL er mer en L osv. Det er i hvertfall min opplevelse :-)

Kikka litt mer på nettet nå og jeg liker HM sin kolleksjon nå. Mye bra basics og jeg liker løsningen med stort mykt elastisk stoff (eller hva jeg skal kalle det, hehe) foran magen i buksene heller enn sånn strikk bare i sidene. Men det er vel sikkert smak og behag. Jeg er nokså slank i utgangspunktet og HM passer meg fint ellers og jeg husker jeg hadde mye HM i mine tidligere svangerskap. Tror jeg skal bestille en del derfra etterhvert.

HM og Anna Fields fra Zalando - lurt å kjøpe gravid/ammekombo på overdeler :)

Når formen er bedre skal jeg prøve å lage egne klær. Jeg har en egen spesiell stil og må se om jeg finner noe som kan passe.
I forrige graviditet bruke jeg aldri gravidklær for magen var så liten og imperieliv var på moten. Så kjøpte helt vanlige bluser og hadde en type strikk i buksen.
Nå er magen stor allerede så håper jeg snart kan komme i gang med noe.

Jeg forsøkte meg på en HM-bestilling da det var 20% rabatt på alt. Beholdt alle overdeler, men alle buksene (minus tightsene) ble sendt tilbake. Jeg er lang i beina og disse ble bare for korte. de var slim ankle, men stoppet oppe på leggen på meg. Kjipt, for kvaliteten virka ok.

Må ha noen nye bukser over påske mistenker jeg. Letingen fortsetter.

Jeg prøvde å finne gravdiklær i dag. Alt jeg fant var truser. Var ikke noe mammaklær noen steder jo. Endte opp med en kjole som var smocket da som har god plass til magen.

Kjedelig med en hel dag på bena og alt man sitter igjen med er et slitent bekken.

Har kjøpt noen vide gravidbukser på HM. De er super gode å gå med! Ser ut som penbukser, kjennes ut som joggebukser :hello2

Back
Topp