Kjøper stort sett på salg, og da kun ren ull, kan ikke fordra slikt med polyester/bambus/ol på innsiden. Ungene her går i ull fra september til mai, i tillegg til på fjellet på sommeren. Synes det meste fungerer, mulig jeg ikke er så kresen
Til de store ungene er jeg mest fornøyd med Janus og Devold, sistnevnte er dog i overkant dyrt til å kjøpe massevis av sett av, Janus har de alltid på medlemstilbud på OBS. Kjøper i tillegg endel Pierre Robert, longsene holder fint til det ene barnet, mens den andre sliter hull uansett. Tykkere ull er hjemmestrikka, med unntak av ullribbebukse fra Nøstebarn.
Til baby/små barn så elsker jeg ull/silke og ullfrotte fra Nøstebarn, den holder seg fin til tross for at jeg vasker den i maskin. Ullfleecen til Nøstebarn er super, men denne må absolutt ikke vaskes i maskin, da "faller" den sammen. Er og veldig glad i ullklærne fra ManyMonths (fås hos feks
vidunderbarn.no), denne holder seg utrolig fin vask etter vask, og er laget slik at den kan brukes over mange størrelser.
Til meg selv er jeg veldig glad i de enkle, sorte overdelene til Janus. Funker godt på jobb. Ellers har jeg ull fra Kari Traa, Devold, Pierre Robert og Nøstebarn. Ullribbebuksa fra Nøstebarn til voksne er super når man går mest med kjole/skjørt, men ikke har lyst å fryse på vei til/fra jobb!