Hvilket merke er du mest fornøyd med i ull?
Bruker du mye penger på det (dyre plagg)? Eller går du for rimligere alternativ?
Bruker du mye penger på det (dyre plagg)? Eller går du for rimligere alternativ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
bruker en del penger på det, vil gjerne ha noen som er gode og er kvalitetHvilket merke er du mest fornøyd med i ull?
Fant en del fint på cubus nå (til meg), helt supert at det også skal tåle tørketrommel [emoji4][emoji106] brukt ullsokker (tynne) derifra i mange år, høst/vår og dels sommer/vinter også.Til meg selv har jeg en del fra Janus, noe fra Cubus (litt "finere" med blondekant) og noe fra Aclima. Mannen i hus har også mye fra Aclima.
Til jentungen kjøper vi det vi kommer over på salg [emoji6] Men det hun har mest av er Janus, Reflex og Pierre Robert.
Synes den rimelige ulla koster mer enn nok, for vi bruker mye ull og trenger mange sett. Vi tenker ikke på merke og kjøper helst på salg.