Hvilket leker irriterer du deg over ?

Melody

Forelsket i forumet
Kom over Klikk sin artikkel om grusomme leker

Ka irriterer deg mest ? emoticon  Enten om du har det hjemme, eller bare irriterer deg over det, og aaaldri kommer til å kjøpe emoticon

våpen.. og dukker som ser altfor ekte ut... de synes jeg er ekle..

Bråkete leker er vel egentlig verst. Og så er jeg irritert over at mange leker er så stereotypt farget, veldig overvekt av rosa og blomster på nesten alt av kjøkkenleker for eksempel. litt unødvendig, med tanke på at de virkelige tingene de fleste av oss bruker på kjøkkenet som oftest ikke er rosa...

Generelt leker med lyd...

Leker med lyd, og våpenleker.
Det finnes en eneste leke i huset med lyd, og det er et lite piano man kan justere lyden på. Heldigvis er ikke det så mye i bruk nå :p

Våpenleker av alle slag.

Er førstegangs, så vi har ikke noen irriterende leker hjemme enda. Men huske mine søskene hadde flere som jeg hatet. Mest pga lyden. En tromme, en hund som bjeffa og hoppa rundt. Herregud hele familien va gla da batterien endelig va tom...

Sjønne ikke helt hva som er galt med våpenleker. Husker æ ikke fikk lov å være indianer eller cowboy til karneval engang eller ha vannpistol om sommeren da æ va liten. Æ va en skikkelig guttejente og æ ble såååå lei mæ for æ va den eneste av mine venner som ikke fikk lov. Hjalp ikke så veldig mye dette med forbud i steden for oppklaring heller, for da blir det bare mer spennende. Vi lekte bare i skogen hvor foreldrene ikke kunne se unansett.
Er i dag sammen med en soldat, tar begge jegerprøven og skal i pistolklubb sammen...mja

Og æ skal ikke være som mine foreldre når det kommer til hva man får leke med. Ønska mæ sånn en bil racerbane til mange bursdager og jul - men fikk alldri, for æ va jo jente og de skulle leke med dukker - æ HATET dukker og lekte alldri med dem...

Man oppdager fort at det ikke er noe superpoeng i å bestemme seg for hvilke leker man selv aldri skal kjøpe til sine egne barn.

De fleste lekene med lyder som lillemann her har, har han fått i gave hos venner og familie av oss. Kan ikke begynne å dirigere hvilke leker folk skal gi han i gave, eller konfiskere dem - og han elsker lekene sine med lyder. De lærer jo av disse lekene som repeterer ord, lager lyder og synger kjente barnesanger.

zzsandra skrev:
våpen.. og dukker som ser altfor ekte ut... de synes jeg er ekle..

enig her 

Back
Topp