Hvilket leie har babyen din nå?

Tror han svirrer litt rundt fortsatt :p Han har ligget med hodet ned i et par uker tror jeg, men for et par dager siden var plutselig hodet opp igjen etter jeg sto på alle fire, kjente godt en stor rund kule i toppen når jeg lå på siden, men i dag kjennes det ut som hodet er tilbake nedover igjen, kjenner spark i toppen igjen hvertfall :) Tidligere lå han omtrent bare i sete, så noe er på gang hvertfall...
 
Min ligger (lå hvertfall på torsdag) med hode ned :)
 
Hos JM i dag, så lå hun med hodet ned og føttene opp :) vet mye kan skje før fødselen settes i gang, men store søster lå bare med rompa ned og det ble seteleie. Så ble litt glad inni meg :D er 26+2 i dag :)
 
Jeg tror min lille turner rundt fortsatt, fordi det er spark litt forskjellige steder:happy: ellers ligger hun nok på tvers enda, gjorde det ved forrige ul i alle fall. Første våres lå på tvers veldig lenge! Så blir spennende å se:)
 
Jordmor syns hun kjente hode nederst på magen, så kan jo bare håpe. Er 28+4 i dag :) føler det er lenge igjen, samtidig tror jeg det kommer til å gå fort. Hva syns dere som har vært igjennom dette før, går det fort fra nå til termin? :)
 
Hodeleie på kontroll i dag ja, som jeg trodde :) 31+3
 
Jordmor syns hun kjente hode nederst på magen, så kan jo bare håpe. Er 28+4 i dag :) føler det er lenge igjen, samtidig tror jeg det kommer til å gå fort. Hva syns dere som har vært igjennom dette før, går det fort fra nå til termin? :)
Syns det gikk trekt når jeg kom til uke 32 :p så spent på om det samme skjer nå :)
 
Ligger med hodet ned :)
 
Tror hode ligger ned da det kjennes ut som spark oppover. Spennende å se på kontroll hos lege onsdag og ul torsdag

Men vet de kan snu seg helt frem til fødsel. En i barselgruppen til storesøster lå i seteleie på kontroll i uke 38, og kom ut med hodet først på termin ;-)
 
Jeg mistenker at min bedriver turn på daglig basis. Vurdere å melde an opp. Så her varierer det stort.
 
  • Liker
Reactions: SMD
Hodet opp, og tror d har vært sånn hele svangerskapet. Synes d er litt vanskelig å si! Men var på kino i kvell, og kjente plutselig masse bevegelser på helt andre steder enn normalt, så mistenker at noe kan ha skjedd! Håper d, for er forferdlig redd for seteleie :p
 
Lå med hodet ned sist kontroll, men kjenner at han turner alle veier. Men han har jo fortsatt god plass :)
 
Her er det full turn døgnet rundt. :p
 
Litt usikker akkurat nå. Han har stort sett hatt hodet opp, men i dag var det vært mye rolige spark og krafsing og han har ligget langt innover mot ryggen min.
 
Aner ikke :p kjenner mest nedover, men har begynt å få noen dult oppover så kanskje hun har snudd seg!? Lå med bena ned på OUL og jeg har morkaken foran så kjenner ikke alt ;) Skal på 3D ul på mandag så blir spennende å se ❤️
 
Back
Topp