hvilket krydder på kylling?

mamma*88

Gift med forumet
hvilke krydder bruker dere på kyllingen?

bf lager sååååå god mat, men får jo ikke mer av det nå [:(]
men har jo alt krydderet stående. er snakk om MASSE krydder greier. aner ikke hva halvparten er engang [8D] men hva skal jeg bruke for å gjøre kyllingen saftig og god? noen tips?

Grillkrydder er nam på kylling [;)]

jeg bruker kyllingkrydder[8D]

enten bare salt og pepper (da liker EG den best)
eller med rosmarin (og hvitvin)...
eller kyllingkrydder (husker ikke ka det heter, men det er i sånn kvern)

Piffi bruker jeg på det meste av kjøtt[:)]

Bruker et krydder som heter kylligkrydder jeg. Det er tilsatt salt, pepper, paprika og noen til. Ellers kan du sikkert forsøke med noen urter eller hvitløk. For at den skal bli saftig må du steke den riktig og her skal ikke jeg komme med noen råd...

Jeg liker det best med salt og pepper, men jeg vet at mamma sverger til dette piffi-krydderet [:)]

bruker salt pepper paprika,og safran i ojle
smører på[:D]også med hakket korianderoppi ,det glemte jeg å skrive[:)]

eller bare piffi krydder

Blander olje og smør, har oppi salt,pepper, paprika som smøres på før steking, deretter kryddrer med kyllingkrydder under stekingen[:)]

ORIGINAL: Cathee

Grillkrydder er nam på kylling [;)]

sign[8D][8D][:D]

Det krydderet som heter kyllingkrydder er utrolig nydelig.

hehe. har det aller meste av det krydderet som er nevnt [8D] så da får vi prøve litt av hvert [:)]

brukte grillkrydder selv før, men det er IKKE det samme. blir en helt annen smak [:D]

Jeg bruker kyllingkrydder fra Santa maria.
Kjempegodt :)

Sitron og estragon er jo klassisk til kylling [:D]

karri er veldig godt på kylling

Hvis det er grillet kylling så bruker jeg grillkrydder,
men hvis det er kyllingfilét så bruker jeg ofte sitronpepper (veldig godt) + litt salt og paprika,
eller så bruker jeg Vegetta-krydder (kjempe god krydderblanding som jeg bruker på hvitt kjøtt + stekte poteter)
provence-krydder og smør er også godt på kyllingfilét...
Namminam, ble sulten jeg nå [:D]

Smører olje på kylling krydrer med salt,pepper,hvitløkspepper,rosemarin,timian eller andre kryddersorter [:)]

Masse som er godt på kylling. Om den blir saftig og god har med tilberedningen å gjøre. Spørs hva slags tilbehør du skal ha? 

bruker grillsaus med hvitløk

Back
Topp