hvilket kompliment hadde sjarmert deg mest?

*Snuppo+1+1*

Forumet er livet
VIP
hvis en du kjenner,eller ikke kjenner hadde sagt noe om deg....
hva hadde sjarmert deg mest?

vakker?
deilig?
sexy?
skamdeilig?
skamfin?
grisedeilig?

OSV.....

Vakker tror jeg jeg hadde smelta for :) men hadde ikke blitt sur om noen hadde kalt med deilig eller noen av de andre heller for å si det sånn :P

Hvis det skal være snakk om utseende, så hadde jeg definitivt likt best å bli kalt vakker :)

Sunniva snopesyk skrev:
Hvis det skal være snakk om utseende, så hadde jeg definitivt likt best å bli kalt vakker :)

ja sant.....
det føles mer ekte og sånn. i forhold til sexy og deilig.

I min tilstand så må det være sexy for det føler jeg meg ikke:P

Jeg liker å bli kalt pen jeg, for det har jeg så og si aldri hørt før.. Men altså, klager ikke om noen sier noe annet fint:)

Sunniva snopesyk skrev:

Eller utrolig nydelig! Blir happy når jeg får skryt av håret mitt. That makes my day!

Hadde en mann kalt meg vakker så hadde det ikke vært min type man for å si det sånn...
Hadde nok likt om han sa dritfin eller noe. Eller sexy.
Men ikke deilig. Høres så glamourmodell ut.

Så søte bollekinn... Sa gubben da han fikk se bilde av meg første gangen... Han var ingen storflørter :D

Jeg blir antageligvis bare skeptisk hvis fremmede sier sånt.

Sexy!!!! Hvem vil være vakker? Alle vil vel være like sexy som Angelina Jolie.. I know I do!

Deilig /Nydelig

~peanut~ skrev:
Sexy!!!! Hvem vil være vakker? Alle vil vel være like sexy som Angelina Jolie.. I know I do!

ja vil jo være sexy.
men sier folk det til meg,så føler jeg det bare er på tull. (bortsett fra når gubben sier det)

Men når noen sier jeg er vakker (eller har vakre øyne) da smelter jeg....

All of the above hadde funket fint

Pen eller Nydelig...

Får stadig høre det av mannenemoticon + en million andre ting..hehe 
Men Pen har han brukt siden han så meg første gang :)

Vakker! Alle andre alternativ var så sexrelatert synes jeg - selv om jeg synes det er ok å bli kalt det også, så blir jeg gladest for "vakker"

Det var en gang en type som sa at det var så lett å bli forelsket i meg ... da smeltet jeg  ( var ikke samboer , men han sier at jeg stråler )

Jeg hadde nok bare enkelt og greit ikke trodd på personen som sa det.. Uansett hva som blei sagt...

Jeg blir sjarmert hver dag når sambo gir komplimenter til meg.
Han bruker de fleste i innlegget til HI

Får jeg tilsvarende komplimenter av andre ( særlig menn) Synes jeg det er ubehagelig. Blir ikke sjarmert i det hele tatt!

Sier en venninne at jeg er vakker, pen blir jeg utrolig glad og sjarmert.
Rart igrunn, men sånn er det bare for meg.

Back
Topp