Hvilket klesskap har dere på barnerommet?

*FruM*

Elsker forumet
Vi må bytte ut klesskapet på rommet til Thea.
Det er GIGANTISK, og vi trenger nå mer plass til leker og andre ting. Er jo mye av skapet som ikke blir brukt.
Vi har kurvstativ på den ene siden som rommer alle klærne hennes + en stang til kjoler.

Hvilket klesskap har dere på barnerommet?
Hvor er det kjøpt? Pris? Praktisk innredning? Fornøyd?
[:)]

Vi har gått bort fra skap på ungenes rom. De skal få bare kommoder når vi pusser opp. Har de klær som må henge, så henger de i vårt skap. Elsker Malm-kommodene fra Ikea. [:)]

Hensvik sitt fra IKEA. Det er jo ikke så stort, så det er kun klær som brukes som ligger der. Men jeg er fornøyd med det.

Vi har ikke plass til klesoppbevaring på rommene deres, har de bare i baderomsskap fra Ikea og stellekommoden på badet, så har dessverre ingen tips.

Hadde planlagt å kjøpe ANEBODA enkelt klessskap fra Ikea, siden lillejenta har sånn kommode, men så har de tydeligvis sluttet å selge dem[:@] Så da må jeg vel kjøpe det doble skapet[8|]

De har hver sin kommode som morfaren har laga til de. Hun største har faktisk en som er rundt 40 år gammel, den første tingen pappa laga når han begynte på videregående[;)]

Vi har jo en malmkommode - i brun! Kunne jo kanskje brukt den! [8|]
Hadde helt glemt den jeg!
Men ville helst hatt den hvit da - eller kanskje lilla! [:o] Jeg får ta meg en tru med malingsspannet! [:-]

har bare en kommode.. hemnes - den høye.. fra ikea..
fornøyd? Næh.. den er voldsom.. og etterhvert som han blir større må vi nok finne på noe annet...

Vi har takhøye PAX fra IKEA, de er bygd inn i veggen da så er ikke i veien for noe. En av de mest geniale løsningne på huset[:)]

Vi har 2 stk malm fra ikea i lys rosa:) De med 3 skuffer i hver. Greit de ikke er for høye å domineres hos oss, siden rommet er ganske lite:)

Back
Topp