Hvilket kjønn...

Har ingen følelse på hva det er, og blir like glad uansett kjønn. Det hadde vært kjekt med en jente siden vi har gutt fra før, men samtidig er det jo veldig gøy å være guttemamma :)
 
Min stemte, gutt ♡

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Jeg har egentlig ingen følelse, men mannen min har fått det for seg at det er en gutt. I morra finner vi det antagelig ut for da er det oul :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg hadde følelse på gutt, og det stemte :) både min mor og svigermor trodde også det :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Mamma og svigermor er overbevist om at det er gutt, jeg tror ikke jeg og mannen kan lage gutter så derfor tror jeg jente! Selv om dette føles helt annerledes en sist og da var det jente!
 
Har jentefølelse! Alle andre har også det + at jeg ble spådd til å få jente nå. Har en gutt fra før. Blir spennende å se... OUL neste mandag:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg trodde først gutt, så ingen følelse lenge, så rett før ul og under ul fikk jeg jente følelse. Og legen tror det er jente :)

Mannen, mamma, søstra mi og de fleste på jobben trodde jente :p
-Fra appen-
 
Har en liten jentefølelse, men tror ikke noe på den!
Klarer kun og tenke ut jentenavn!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Alle tror at det blir jente her ;o


Sent from my iPhone using BV Forum
Sikkert fordi du er så kvalm! Jeg fikk høre jeg hadde guttemage, men at siden jeg fortsatt var tidvis kvalm trodde de jente :p

-Fra appen-
 
Har vært såå sikker på jente hele tiden, og igår fikk vi se ei lita jente på ultralyd! :)
 
Kvalme ja... søstra mi var kvalm halve svangerskapet og fikk gutt, kusina mi var kvalm og spydde til ungen var ute og det var også en gutt... :p
 
Kvalme ja... søstra mi var kvalm halve svangerskapet og fikk gutt, kusina mi var kvalm og spydde til ungen var ute og det var også en gutt... :p
Ja, og allikevel så tror folk at kvalme henger sammen med jente! :p

-Fra appen-
 
Ja, og allikevel så tror folk at kvalme henger sammen med jente! :p

-Fra appen-
Tror det er like individuelt som alle svangerskap er jeg :p for er jo mange som blir hovne og endrer utseende og allikevel får gutter selv om det ofte er noe man forbinder med jenter :)
 
Tror det er like individuelt som alle svangerskap er jeg :p for er jo mange som blir hovne og endrer utseende og allikevel får gutter selv om det ofte er noe man forbinder med jenter :)
Selvfølgelig et det individuelle forskjeller, sier ikke at jeg tror på det, men folk tror på det :p Av en eller annen grunn

-Fra appen-
 
Følte kjempemye fra den dagen vi fant ut om graviditeten at det skulle bli gutt, kalte alltid magen for han og tenkte på han. Var så sikker at jeg følte bare at det kunne ikke være noe annet :p Og det blir en gutt :D <3 Trodde først jeg hadde følelsen fordi vi begge innerst inne ville ha gutt, så enten var følelsen min rett eller så var det tilfeldig :)
 
Med datteren min var jeg 150% sikker på at det var ei jente og det hadde jeg rett. Orket faktisk ikke å spørre på OUL engang for jeg var så sikker.

Denne gangen har jeg tenkt at det sikkert var en jente eller en tiger eller isbjørn eller noe. Hadde overhode ingen fornemmelse av at det ble en gutt... SÅ jeg ble skikkelig sjokkert og satt ut av at det var en gutt i magen. Han vifta sånn med utstyret at det var ingen tvil heller... Jeg brukte hele gårdagen på å bare skjønne at det blir en gutt. Snakker om å være forstyrra. Nå har jeg skjønt det litt mer og prøver å omstille hodet mitt...

Skal se over bildene fra når datteren min var "ny" om det er noen av klærne som kan brukes før jeg går rundt på den gigantiske oppgaven med å rydde i klær..
 
Selvfølgelig et det individuelle forskjeller, sier ikke at jeg tror på det, men folk tror på det :p Av en eller annen grunn

-Fra appen-
Sa ikke at du trodde det da ;)
 
Jeg var helt sikkert på at det er ikke en gutt. Dette svangerskapet var helt annerledes fra det første da var det gutt. Jeg har vært veldig kvalm :((forsett kvalm til nå, uke 20+2) Jeg sa til mannen min at i magen ligger det ei jente eller tvillinger, men ikke gutt;) Da var jeg ikke overrasket i oul da jordmor sa at den er ei jente:p
 
Back
Topp