Hvilket kjønn...

Nei, men mamma er overbevist om at det er jente :p

-Taster fra appen-
 
Tror jente, men aner ikke hvorfor jeg tror det:p
 
Gutt :p har gutt fra før å må innrømme at jeg kanskje håper øøørlittebitt på det nå å :p
 
Jeg tror det blir en jente til ;)
 
Sist hadde jeg så på følelsen at det ble gutt , det ble da jente. Denne gangen har jeg også på følelsen av gutt , men tror det blir jente :) Håper litt på gutt siden da får jeg en av hver :)
 
Jeg håper på en av hver på sikt. Så litt det samme nå. Men kjenner jeg håper litt ekstra på jente nå først. :)
 
Sist gang visste jeg at det var gutt, hadde ultralyd vist noe annet hadde jeg ikke trodd på det, såå sterk var magefølelsen.
Har en liten følelse på jente denne gangen, men tidlig å si ennå, om det blir en gutt blir vi kjempeglad da å, en leke kamerat til storebror hadde jo vært supert:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Føler på at det blir en gutt, har en gutt frå før. Men har veldig lyst på ei jente denne gangen :)
 
Jeg er helt sikker på at det er jente.. Merkelig å kunne føle det så sterkt men..Og skulle Ultralyden si noe annnet, tror jeg ikke på dem.. He he. Ble spådd med ring før jeg fikk barn.. Da skulle jeg få en gutt så to jenter.. Så vi får se da Stemmer med de to første
 
Alle mente det ble jente.. å jeg håååpet sterkt det skulle bli det også :p Men på ul så ble jeg usikker, å sa da til mamma att jeg tror det er en gutt, neeeida sa hu. Så 10 min etterpå når han kom til mellom bena på han så sa han du hadde nå så rett :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Veldig guttefølelse! Gutt fra før og. Kalt spira for "han" siden positiv test :p
 
Aner ikke, men tror nok det blir en gutt til :p Håper på jente siden vi har to gutter fra før , men blir selvfølgelig like glad uansett kjønn ;)
 
Jeg tror jente, det samme gjør både min kjære å mamma. Nå skal det også være sagt at både kjæresten å mamma sier det er to! (Mamma har tvillinger selv) Mulig jeg er oppblåst, men det strekker seg noe helt for****** inni der samt at jeg har fått mage!!:0 Håper det kun er oppblåsthet;)
 
Jeg tror jente, det samme gjør både min kjære å mamma. Nå skal det også være sagt at både kjæresten å mamma sier det er to! (Mamma har tvillinger selv) Mulig jeg er oppblåst, men det strekker seg noe helt for****** inni der samt at jeg har fått mage!!:0 Håper det kun er oppblåsthet;)
Spennende!:)
 
Tror kanskje jente, men blir overlykkelig uansett <3
 
Back
Topp