Hvilket kjønn...

MitaMamma

Flørter med forumet
...tror dere leieboeren(e) deres har?

Jeg er såå spent, kan nesten ikke vente til ultralyd!![:D]

aner ikke, har ingen følelse som er sterkere for hverken det ene eller det andre....blir spennende å se hva et blir[:)]

jeg håper på jente! Har ikke noe spes følelse på hva det er :)

Blir spennende å se hvor mange av oss som hadde rett da![:D]

Jeg har en sånn jente-følelse..men egentlig bare fordi dette svangerskapet er helt ulikt det første.. Har vært sååå kvalm![:'(] meeen det kan jo være en gutt som ikke er like snill med meg som han første, hehe!

Jeg tror det er gutt i magen min[;)]

Mange av disse kjerringråd-testene tyder på gutt, men spørs om man kan stole på de da=)
Prøver å venne meg til tanken, siden jeg lenge har sett for meg at jeg skulle få jente første gangen=)
Blir spennende på uL!

Jeg er helt sikker på gutt, vet ikke hvorfor men det er akkurat som om det ikke er noe alternativ[;)] hehe...

Men så lenge alt er bra så spiller det ingen rolle hva det er[:)] Men jeg tripper til vi kan få vite det på ul ja[:D][;)][:D]

Jeg tipper jente,sambo tipper gutt ! Skal vite det på ul 14.mai. Gleder meg [:)]

er usikker.. jeg kan liksom ikke helt skjønne at det kan komme noe annet enn gutter siden jeg allerede har en gutt, men jeg tror oftere og oftere at det er en jente. Bryr meg egentlig ikke, så lenge barnet er friskt så er jeg lykkelig. :)

håper på jente men har ingen følelse på hva det er. gleder meg til ul.

Eg har en guttefølelse, men det vil tiden vise når babyen er født :) eg er vel en av de få unge mødrene som ikke vil vite kjønnet før babyen kommer ut :D

tror det er en jente igjen ! spiller ingen rolle hva det er ! hadde vært morro med en gutt, siden vi har en jente fra før.. men igjen mest praktisk med en jente ..

var sikker på en gutt sist, men ul viste jente[:D]
denne gangen er det jente som er i tankene, så får vi se da[8D]

Sist hadde jeg ingen følelse om hva det var, men klarte bare å finne guttenavn. Akkurat slik er det denne gangen også, har ikke sjangs til å finne et jentenavn jeg liker!

Klarer heller ikke se for meg å skulle ha en jente, men det har vel litt med at jeg har en gutt, og at jeg alltid har sett for meg å få gutter [:)]

Blir jo glad hvis det er jente også selvfølgelig, men ønsker gutt. Men selvfølgelig spiller det ingen rolle så lenge barnet er friskt, men så var jo denne debatten om hva vi trodde da[;)]

Vi skal få personen som tar ultralyd til å skrive kjønnet på en lapp som vi skal ta med oss hjem og se på den i ro og fre sammen.

Gøy å høre hva andre tror og mener! Så fint med UL-liste + kjønn, for de som vil...[:)]

Håper vi alle får friske barn uansett![:D]

føsrt følte jeg gutt men i d siste er d en jente følelse.... sambo tror fortsatt d er gutt å tvillingen enda tidlig ul viste en bønne hahahaha..... jaja han får se den 14 april da skal jeg på 12 ukers ul... jippi.:D

Moro å høre hva andre tror og håper. Jeg har en veldig jentefølelse, men det kan ha veldig med at en av mine kollegar alltid snakker om nurket som at det er en jente. Mens min samboer tror det er en gutt, men håper at han får ei litta prinsesse. Så blir moro og se på ul, selv om det føles som en evighet til vi skal ditt. 

Sist var jeg sikker på gutt, hadde rett. Nå vet jeg ikke, og jeg bryr meg ikke[:D] Det kommer det som kommer

Først hadde jeg en feeling på jente, nå tror jeg det er gutt[:D] håper vi får vite det i neste månden:)

Back
Topp