Hvilket kjønn?

Wiilma

Elsker forumet
her kan dere teste :P

http://www.babygendertool.com/baby-gender-test.aspx

hvilket kjønn dere skal få :P

Denne stemte på meg sist, stemmer den igjen skal vi få en gutt til. blir spennende :P da er det 50-50 % siden kinesiske fødselskartet sier jente :P

her viste den gutt og kinesisk fødselskart viser gutt og jeg er sikker på at det er gutt[:D] Det er en guttespire i magen min[:)]

Jente blir det i følge dette.
I følge kinesiske fødselskartet blir det gutt.
Ringtesten sier jente.
Har ingen magefølelse enda.

Så da får jeg bare vente til ultralyd..

ble jente, det stemmer med følelsen jeg har. det blir spennende! til og med det navnet vi begge synes er veldig fint poppet opp ;)

Ble jente![:D] Stemmer med det kinesiske fødselskartet også...[:D] Spennende!!

hos meg visste det en gutt.. så nå e det bare til å vente å se i spenning hehe[:D]

Jeg har tatt tre forskjellig tester og alle sier gutt :):):):):) tok det samme di to andre gangene og det sa jente og stemte hehe så ble litt happy nå [:D][:D][:D]

Testen sier GUTT [:D]

Det magefølelsen vår også sier, og det kinesiske fødselskartet [:)]

Den viser jente på meg nå.
Men sjekka opp med jentene, og viste gutt på begge de[8D]

testen sier gutt, kinesisk fødekart sier jente... så da er det bare å vente å se da... en av hver kanskje siden bestemoren min er tvilling?? 

Kinesiske fødselskartet sier gutt, denne sier jente,jeg føler gutt[8D]

denne testen sa gutt, den kinesiske sa gutt, magefølelsen vår er gutt, moren min tror det er gutt... blir spennende å se.. :) gleder meg til UL :)

Begge sier gut på meg. og jeg er temmelig sikker på gutt selv også.
Har bare gutter i familien... pluss meg[;)]

Kjæresten ønsker seg jente først..

Det kinesiske fødselskartet sier jente.
Og den testen der siser gutt.. hmm... Da vet jeg ikke.. Jeg har ingen følelse

denne testen sa gutt med meg men det gjorde den også med jenta mi...så det var feil;P
kinesiske fødselskartet sa gutt, men det gjorde den også med jenta mi...hehe
ringtesten sier først jente og det gjor den også på jenta mi..ganske likt:)

eg skal vist få ei gutt[:)]

Begge viser jente [:)] Blir spennende å se [:D]

Denne testen sa jente, kinesiske kartet sa gutt, ringtesten sier gutt.. Men så har jeg to jenter fra før, så jeg tror d blir en jente til.... men vi får se[;)]

ORIGINAL: lilleknøttene

her viste den gutt og kinesisk fødselskart viser gutt og jeg er sikker på at det er gutt[:D] Det er en guttespire i magen min[:)]

Her og [8D]

Back
Topp