Hvilket kjønn venter du ?

Beccaa

Elsker forumet
Julikulene 2020
Er jo mange som har vært på TUL, er jo gøy å vite, hvilket kjønn venter du ?:happy:
Her blir det ei lille søster :Heartred
 
Han sa 90% jente og det er det vi har trodd fra positiv test ❤️ var på ul 12+6 og han sa at da burde nub-en peke opp om det var gutt (men det kunne være en treg en i magen :p) tror heller ikke han har lov å si 100% :p
 
Jordmor sa hun trodde det var ei jente.. jeg har hele tiden hatt jentefølelse. gleder meg til å få vite det sikkert :)
 
Vi blir å leve i uvisshet til mini kommer og kunngjør det selv.... ❤️
 
Var helt sikker på gutt, jordmor var 90% sikker på jente :happy::Heartpink måtte omstille meg helt da jeg hadde forberedt meg veldig på gutt mentalt :hilarious:
 
Vet ikke enda, håper å få klarhet i det på oul om en uke☺️
 
Drømte inatt det ble en jente, men 'føler på meg'det blir gutt:)
Får vite 11. Februar!

med første var jeg sikker på at det var jente, drømte at jeg fikk en gutt og det ble en gutt:hilarious:
Denne gangen drømte Mamman min at det ble en jente og det blir en jente :hilarious:
 
Jeg ser og jeg ser og jeg ser på bildet, men klarer ikke helt å bestemme meg for om jeg i det hele tatt ser en nub...
men om det er som jeg tror, så er det ei jente.... hva tenker dere som er gode på nub?
 

Vedlegg

  • 83922989-8D6F-4D83-939C-11827CD8D235.jpeg
    83922989-8D6F-4D83-939C-11827CD8D235.jpeg
    48,1 KB · Visninger: 64
Angivelig fått fortalt at vi får jente 3 ganger :Heartpink RUL på torsdag! Så håper vi får samme beskjed da :love7
 
Vi veit ikke enda, får håpe vi får vite på OUL i slutten av februar. Har ingen følelse heller så blir spennende om de får til å se men kjønnet har ikke så mye å si bare bebisen er frisk:Heartred
 
Back
Topp