Hvilket kjønn venter du i følge det kinesiske fødselskartet!

Kartet stemte morsomt nok de to første gangene, denne gangen sier det jente. Ut fra de to svært ulike graviditetene min, så ligner denne mest på da jeg var gravid med min datter. Blir utrolig spennende å se!

Med første venta vi med å få vite kjønn til ho var født, nestemann var jeg helt sikker måtte være en gutt og fikk det bekrefta på UL. Denne gangen er jeg litt blanda om hva jeg vil. Har LITT lyst å la være å vite det. Men mannen vil vite. Og tenker i forhold til å forberede ungene så kunne det kanskje være greit å vite....

Skal dere finne ut?
Jeg er egentlig litt 50/50 på om jeg vil vite eller vente, men mannen er tydelig på at han vil vite. Og da var ikke jeg vond å be, så her er vi enige om å få vite kjønn så fort vi kan (når er det, forresten??) :joyful:
Det blir lettest med tanke på navnejakt også, selv om vi foreløpig liker å leke med navneforslag til begge kjønn er det kjekt å bare måtte forholde seg til ett kjønn når navnejakten for alvor melder seg gjeldende :happy:

Jente:dummy1: men har skikkelig følelse på gutt:Heartblue

Gutt :Heartblue

Last edited:
Ifølge den skulle jenta mi født i Mars nå vært gutt, og Jente i magen nå:p

Jente!
Stemte sist og jeg føler at det blir en jente denne gangen også :)

Jente her :dummy1:
Ser ut så flest jenter, blir spennende å se :p

Gutt:) stemte ikke med første, men stemte på andre. Tror det finnes ulike kart for syntes å huske da jeg var gravid med første at det stemte da:p

Gutt!:cat: Og det stemmer med magefølelsen, siden æ fant ut at æ va gravid så va følelsen gutt:dummy:

Jente :) blir nå spennende å se det da. Står jente på forrige og som er gutt så :p

:dummy1:Jente, men det skulle begge guttene mine også vært i følge den :happy090

Det har vist feil på begge mine to tidligere. Viser att det blir jente denne gangen, så da blir det vel gutt da :D

Back
Topp